نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

Unknown

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۴۴ ق.ظ

نوشتن تکنیکال ریپورت تقریبا تموم شده، اما اگر خود من به جای داور هایی باشم که قراره بهش نمره بدن، نمره ی خوبی نمی دم و این یعنی خیلی راضی نیستم. من تلاشم رو کردم، اما از اونجایی که بار اولم هست نتونستم بهتر از این ظاهر بشم.

دقایقی پیش در دوره ی "شخصیت سالم تر من" ثبت نام کردم. این دوره توسط دکتر شیری  برگزار میشه. به نشست و خاست با چنین افرادی نیازمندم!

خیلی زور می زنم تا بتونم از این محیط و جو درسی فاصله بگیرم، تا بتونم مهارت های دیگه ام رو بهبود ببخشم. اما لامصّب! حجم زیاد کار و استرس از آینده واقعا نمیذاره بشینم یه دل سیر به مباحثی فکر کنم که نیازهای اصلی زندگیم رو تشکیل میده.

۹۳/۰۱/۲۵
ضیاء

نظرات  (۵)

دوباره سلام

ببخشید کامنت قبلی رو برای این پست لحاظ کنید،اشتباه شد

پاسخ:
پاسخ:
سلاملکم!

لحاظ شد!
۲۶ فروردين ۹۳ ، ۰۳:۰۶ یک عدد خانم مهندس
من به اون دوره ی غلبه بر تنبلی نیاز مبرم دارم!!
خیلی از آدمایی که بین همه ی جنبه های زندگی تعادل برقرار میکنند خوشم میاد.اما واقعا هنر میخواد...
کاش میشد چند سال از زندگی ما رو در اختیار خودمون میذاشتن تا بدون هیچ دغدغه ی دیگه ای کارهایی که دوس داشتیم رو انجام میدادیم......به جاهایی که دوس داشتیم سفر میکردیم...
راستی اجازه هست از بعضی از عکسات توfbاستفاده کنم!!؟

پاسخ:
پاسخ:
آره منم تنبلم زیاد. معمولا خیلی دفع الوقت می کنم! همش میگم بعدا ... اونقد که به شرایط بحرانی برسه.
شدیدا با این طرحت موافقم. دارم به این فکر میکنم که وقتم رو خودم بسازم!
آره چرا که نه.
۲۶ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۳۰ یک عدد خانم مهندس
یعنی چی وقتتو خودت بسازی؟آخه زمان که دست مانیست...
چند وقت پیش به یکی از دوستام میگفتم از این حرص میخورم که نه تفریحم درست وحسابیه نه درس خوندنم.......
حداقل کاش یکیشو کامل انجام میدادم...

پاسخ:
پاسخ:
یعنی اینکه یه کاری کنم تا دیگه وقتی روی کارای اضافی صرف نکنم. کار اضافی کاریه که هیچ نفعی واسم نداره.
اگه تونستی تو سمینار شخصیت سالم تر من شرکت کن. امروز معارفه اش بود. واقعا استفاده کردم.
حجم زیاد کار و استرس از آینده واقعا نمیذاره بشینم یه دل سیر به مباحثی فکر کنم که نیازهای اصلی زندگیم رو تشکیل میده.
کاملا موافقم

پاسخ:
پاسخ:
منم موافقم
۲۷ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۳۳ یک عددخانم مهندس
دقیقا مشکل منم همینه که وقتمو روی کار بی فایده میذارم...
آخرش میبینم زمانم گذشته و هیچ کار مفیدی انجام ندادم...
تازگیا فهمیدم دلیل این اتلاف زمان ها به خاطر دوستامه.
باهاشون جاهایی میرم و کارایی انجام میدم که هم وقتمو تلف میکنه هم هیچ لذتی ازش نمیبرم.
خیلی دوست داشتم اما متاسفانه تایمش یه جوریه که نمیتونم شرکت کنم
انشاءاله دوره های بعدی.......

پاسخ:
پاسخ:
خوبه که پی بردی.

ایشالا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی