نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

Unknown

دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۴۶ ق.ظ

شاید دارم اشتباه می کنم. وقتی با دوستامون کنار هم نشستیم و صحبت از سربازی میشه، دیدگاه ِغالب منفی گرایانه است و بیشتر این راه کار مطرح میشه که به نحوی این دو سال سربازی رو با گرفتن پروژه ای چیزی زودتر طی کنن و در اصطلاح سمبل کنن. بیشتر به دید یک تحدید می نگرند تا یک فرصت! اما به نظرم الان با گذشته خیلی فرق کرده. الان اگه کاری رو می خوای انجام بدی باید با استراتژی باشه. دیگه مثه قدیم نیست که وقتی سنت رسید بری سربازی و برگردی که ازدواج کنی! من می خوام از این دو سال به نحو دیگه ای استفاده کنم. به گونه ای که پلی باشه واسه آینده ی شغلیم. قصد دارم در طول این دو سال شبکه ی ارتباطی خودم رو بسازم، با افرادی نشست و خاست کنم که بیشترین تاثیر رو در آینده ی شغلی من داشته باشن. یادم نره که دانشگاه ِ اصلی من دانشگاهی هست که توش کار می کنم.



۹۳/۰۱/۱۸
ضیاء

نظرات  (۴)

۱۹ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۱۱ یک عدد خانم مهندس
دقیقا....
همیشه آدمای موفق کارهایی که از نظر بقیه تحدیده رو به فرصت تبدیل میکنند...
منم خیلی دوس دارم روابطمو گسترش بدم....اما دقیقا نمیدونم از کجا شروع کنم.......
این یعنی بیخیال دکترا شدی و میخوای بری سربازی؟؟!

پاسخ:
پاسخ:
به قول استیو جابز: !Think different
من باشم از نزدیکترین افراد شروع می کنم! مثلا کسایی که زیاد می بینمشون و سعی می کنم اندکی خوش مشرب تر نسبت به دفعه قبل برخورد کنم. اولش واقعا سخت و نا امید کننده س.

فعلا که دارم موازی جلو می برمشون!
۲۰ فروردين ۹۳ ، ۰۲:۱۱ یک عدد خانم مهندس
think different
مثلا کسانی مثل استاد های دانشگاه.ولی من همیشه کسی بودم که سرم توی لاک خودم بوده(البته میدونم خیلی بده!!)وبرام سخته دنبال کسی راه بیفتم و بخوام جلب توجه کنم!!!
امیدوارم به طور موازی موفق باشی

پاسخ:
پاسخ:
آهان. نمی خواد که دنبال کسی راه بیوفتیم. از همین گفت و گوهای معمولی شروع کنیم!

ممنون
سلام

یعنی بیش از 300 هـــــــــــــــزار تومن دادی پول کلاس!!!!!!

بابا مایه دار

پاسخ:
پاسخ:
سلام!

واسه آموزش هر چی هزینه کنی کمه!

راستی، ورودت به این وبلاگ رو باید جشن گرفت! اولین پسری هستی که به اینجا سر میزنی و نظر میدی!
واقعا اولین پسر هستم؟!!!!!چه جالب

نمیدونم چرا ،شاید وبلاگت دخترونس که پسرا نمیان

دارم کتاب " جادوی فکر بزرگ نوشته دکتر دی شوارتز " رو دوباره مرور میکنم،پیشنهاد میکنم بخونیش،فوق العاده است

پاسخ:
پاسخ:
کجاش دخترونس آخه!؟
باشه در موردش تحقیق می کنم!
منم امروز یه کتاب گرفتم: ذهن کامل نو، گذر از عصر اطلاعاتی به عصر مفهومی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی