نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

Unknown

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۱۴ ب.ظ

دیروز با جمعی از بچه ها رفتیم نمایشگاه بین المللی کتاب. از دو هفته پیش لیستی تهیه کرده بودم، شامل کتاب هایی که قرار بود بخرمشون. چهار تا کتاب بیشتر نگرفتم. البته زور ِ بن ای که داده بودن بیشتر از این هم نمی شد!

کتاب اول: نیمه ی تاریک وجود از دبی فورد. قیمت پنج و نیم تومن

کتاب دوم: تئوری انتخاب از ویلیام گلاسر. قیمت بیست و دو و نیم تومن

کتاب سوم: شغل مناسب شما (تعیین شغل با استفاده از MBTI) با نویسندگی تایگر ها! (باربارا بارون تایگر و پاول تایگر). قیمت بیست تومن

کتاب چهارم: ماندن در وضعیت آخر از هریس ها! (امی ب. هریس و تامس آ. هریس). قیمت سیزده و نیم تومن.

هر چهار تا کتاب درست همونی هستند که می خوام و لازمشون دارم. همین دیشب تیب شخصیتی خودم رو با استفاده از MBTI تعیین کردم (یا شاید هم حدس زدم): درونگرا، منطقی، فکری، منظم. (ISTJ) با این تیپ شخصیتی هر چی کارای مدیریتی هست رو میتونم انجام بدم!

اما کتاب هایی که نتونستم تهیه کنم:

- آداب المتعلمین اثر خواجه نصیر الدین طوسی

- خوش بینی آموخته شده

- آخرین سخنرانی

- 5 نقطه ی قوت خود را بشناسید

- فنون مذاکره از محمدرضا شعبانعلی


به عنوان یک تصمیم جلو برنده، می خوام کمی وبلاگ رو منظم تر کنم. سعی می کنم وقتی رو کنار بگذارم تا برچسب های مورد نیاز به هر پست رو اضافه کنم.

نظرات  (۸)

سلام
دو سه سالی هست که حس رفتن به نمایشگاه کتاب رو ندارم .فضای اونجا کیم آزار دهنده شده برام!!!
اما چه کتاب های خوبی گرفتید ، من به جز شغل مناسب شما ، سه کتاب دیگه رو خوندم .با این حال باز هم نیازه که برگردم و دوباره بخونمشون ، این کتابا تا هضم نشه نباید ازشون گذشت
آخرین سخنرانی رو هم تازه گرفتم اما هنور نخوندم!
5 نقطه ی قوت هم نتونستن پیدا کنم .
راستی ،یه سوال.فکر میکنم شما دانشجوی شریف بودید، یا اینکه در حال حاضر هم هستید، میخواستم کتاب کاش وقتی بیست ساله بودم میدانستم تینا سلیگ رو بگیرم، که گفتن چاپ تموم ، اگر از چاپ جدیدش خبر تازه ای شد ، امکان اینکه ما رو هم در جریان بگذارید هست؟

پاسخ:
پاسخ:
اتفاقا دومین سالی هس که شرکت کردم. کمی حرف رضا امیرخانی در کتاب "نفحات نفت" برام سنگین اومد که برگزاری نمایشگاه به صنعت نشر ضربه وارد میکنه! در حالی که هر چی بیشتر میگذره تعداد ناشرهایی که هستن زیادتر میشن. قشری که بیشترین ضربه رو می خوره مردم عادی دوست دار کتاب و دانشجو ها هستن.

راستش رو بخواین این کتاب ها برآیند جست و جو هایی بود که داشتم. در بین این جست و جو ها وبلاگ شما هم جز موارد بررسی بود!

من از مرکز کارآفرینی جویا میشم تا چاپ بعدی کتاب رو بپرسم. شاید اصلا اونا تو کتابخونه شون چاپ فعلی رو داشتن و براتون فرستادن.
امیدوارم از خوندنشون لذت ببرین
اتفاقا کار آفرینی گفت تموم

پاسخ:
پاسخ:
مطمئنم که همین طور هست. امروز حدود پنجاه صفحه ای از دو کتاب نیمه ی تاریک وجود و تئوری انتخاب خوندم.
باشه من باز پیگیری می کنم.
اورین اخر کارت کتابتو گرفتی...
به به چه کتابایی...
من هنوز نرفتم تو این یکی دو روز میرم.

پاسخ:
پاسخ:
دیدیم فرصتی پیش اومده، حیفه از دست بره!
ســــــــــــــــــــــــلام

خوب هستین؟

آقا یک سوال:لینک وبلاگ بازدید کنندگانتون رو اک میکنین یا اینکه دوستان لینک نمیذارن؟

با تشکر

پاسخ:
پاسخ:
سلام وحید جان. شما همون vahid هستین؟
راستش من نمی دونم "اک" یعنی چی، ولی منظور کلی جملتو فهمیدم.
دوستانی که وبلاگ داشته باشن، لینک میذارن. من دخل و تصرفی ندارم.

سلام

بله من همون Vahid هستم ورژن فارسیش بودم :دی

اشتباه تایپی پیش اومده بود، اصلاحیه: " پاک " مساوی حذف کردن برگرفته از واژه لاتین Delete

دوست عزیز من این کتاب " کاش وقتی 20 ....." رو در شهرمون پیدا نکردم،دستور دادم دوستانم که در تهران خدمت میکنن برام بگیرن :دی اگه پیدانشد مزاحم شما میشم(البته با اجازه)


آرزومند آرزوهاتونم

پاسخ:
پاسخ:
سلام vahid!

ها ... پاک! دیشب خسته بودم هر چی سعی کردم نتونستم حدس بزنم!
مراحمی. اگه نتونستی پیدا کنی آدرس میدی واست پست می کنم. یا اصن پاشو بیا تهران، یه شب دور هم باشیم
امروز رفتم نمایشگاه فقط نفحات رو خریدم بقیه کتابام شدیک قران جیبی ویک صحیفه سجادیه جیبی داستان شعروشعرو شعرو شعرو شعرو... ...

پاسخ:
پاسخ:
نفحات کتاب خوبیه.
یعنی کل بن رو خرج کردی؟
بن که هیچ چی از جیب گذاشتم روش.
کاش بن دوستامم گرفته بودم :|

پاسخ:
پاسخ:
ایشالا سال بعد.
رفتم کتابخونه....گشتم یهو یه کتاب دیدم انیه گرام!!!

خلاصه دیدم آی اس تی جی بیشتر بهم میخوره.والان دیدم که ما بهم میخوریم!!!

امید که هم جهت باشیم چونان دو بردار نه که برآیندمان به جایی نرسد...

پاسخ:
پاسخ:
کتاب "انیه گرام"؟ برم سرچ کنم ببینم چیه.

راستی من کمی در ISTJ بودنم شک کردم!! (برای رهایی از بهم نخوردن با محسن آقا! / شوخی)

محسن جان اومدنت رو به وبلاگم به فال نیک میگیرم و خوش بین و امیدوارم به برآیندی موثر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی