نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

معرفی وبلاگ + یک پند از رامبد جوان

جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۲۷ ق.ظ

چند روزی ست که با وبلاگ ویولت آشنا شده ام. نویسنده ی وبلاگ زنی ست دوست داشتنی، دردکشیده و استوار. از زمانی که فهمیده بیماری MS دارد تازه زندگی کردن را یاد گرفته و برای اینکه هنر لذت بردن از زندگی کردن را برای ما بیاموزاند دست به وبلاگ نویسی زده است. یک بار به عنوان برترین وبلاگ نویس برگزیده شده و سابقه ی داوری در جشنواره ی بهترین وبلاگ نویس ها را دارد. او حتی رادیویی دارد به نام رادیو ویولت! از خودش که در مورد ویولت می پرسند می گوید ویولت گل سرخی است که در شوره زار می روید و به هنگام گفتن این جمله اشک در چشمانش جمع می شود ... مستند "زن در سایه ی ام اس" شرح حال کوتاهی از زندگانی اوست، اما اگر از من بپرسید خواهم گفت: "ام اس در سایه ی ویولت" و با دیدن این مستند خواهید دید که این جمله، سخن گزافی نیست. 

 

 


 
این جملات از رامبد جوان خیلی به دلم نشست:

"کاش وقتی بچه هامون میرن مدرسه بهشون بگیم :
عزیزم من نمی خوام تو بهترین باشی
من فقط می خوام تو خوشبخت باشی
اصلا مهم نیست همیشه نمره هاتو 20 بگیری
جای 20 می تونی 16 بگیری اما از دوران مدرسه و کودکیت لذت ببر.
از "ترین" پرهیز کن
خوشبختی جایی هست که خودت رو با کسی مقایسه نکنی
حتی نخواه خوشبخت ترین باشی
بخواه که خوشبخت باشی و برای این خواستت تلاش کن..
همین ...."

 

نظرات  (۶)

ممنونم از محبت و حسن نظرت

پاسخ:
پاسخ:
بزرگوارین
طول میکشه تا به این فرهنگ برسیم مثل رامبد جوان با بچه مون حرف بزنیم!ولی خوب شدنیه...
من که یادم نمیاد خیلی دانش آموز ترینی بوده باشم :)

+من همچنان عقیده دارم بهترین دوران زندگی آدم دوران سختی هاست.برای من که صدق میکرده :)

پاسخ:
پاسخ:
منم نبودم، اما یه مدتی، عجیب واسش می جنگیدم ...!
نمی گم سختی ها، چون هنوز به شخصه سختی خاصی رو متحمل نشده ام. بهترین دوران من هنوز نیومدن!

راستی چرا آدرس وبتون رو نذاشتین؟!
۰۳ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۵۱ همسفرشکوفه ها
سلام
بانظر رامبد جوان موافقم . دوران کودکی خودم این معلما بودن که ازما نمره های عالی می خواستند اما الان که خودم یه معلم هستم این والدین هستن که باوجود توصیفی بودن ونبودنمره هنوزهم ازبچه هانمره 20 می خوان !بعضی وقتا بعضی ازشاگردام وقتی غلطی تودیکته دارندگریه می کنند ووقتی ازشون علت رومی پرسم میگن مامانم گفته اگه امروز تو دیکته غلط داشته باشی حسابتو میرسم ومن باید بین شاگردا ومامان ها میانجی گری کنم و............
سری هم به مابزنید

پاسخ:
پاسخ:
سلام بانو.
نظر شما به عنوان معلم خیلی تاثیرگذار بود، انصافا نظر شما رو می طلبید.

یادمه دکتر شیری یه جا گفتن: "فرد توانگر، فردیه که به جای داشتن یک بیست توی تک زمینه زندگیش، چند تا 17 خوشگل تو چند جای زندگیش داره" (نقل به مضمون)
حرف قنگیه

پاسخ:
پاسخ:

و به این ترتیب یک نفر دیگر به مخاطبان وبلاگ اضافه شد!!
خوش اومدی!
آفرین به رامبد جوان ؛)))

بچه های دانشگاه میگن قیافه م شبیه رامبد جوانه:| 
از شما پدر بزرگا و مادر بزرگای دانشگاه، ریش سفیدان و گیس سفیدان عزیز، ننه جون و آقاجون های محترم، درخواست راهنمایی دارم o_O

جوووووونِ جَوونیتونo_O 

جدی نوشته؛ غزه یادتون نره...
پاسخ:
آفرین به شما! خنده داره؟!

چون شاید واقعا شبیه رامبد جوانی! ما که نمی دونیم!
خنده نیست. لبخند رضایته از حرف خوبی که رامبد جوان زده.با تشکر از رامبد جوان...
الان راهنماییش کجا بود؟ من دارم یه سوال میپرسم! چی کنم بهم نگن ؟ معلومه از اون باسابقه های دانشگاهین. راهنمایی؟؟؟ 
پاسخ:
اگر می بینید در کامنت راهنمایی صورت نگرفته، به این دلیل است که من جوابی برای راهنمایی شما رو ندارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی