نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

به خود آ: ویدئویی از فواد حائری

سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۹ ق.ظ

بامداد دیروز با فواد حائری آشنا شدم، از افکار او بسیار خوشم آمد و او را فرد خوش فکری یافتم.

ارتباط فامیلی او با احسان حائری - از اعضای گروه چارتار - را نمی دانم، اما بسیار به یکدیگر شبیه هستند و به گمانم برادر باشند.

 

اما دعوتتون می کنم تا ویدئوی به خود آ از فواد حائری رو تماشا کنین:

 

 

لینک دانلود ویدئو

 

۹۳/۰۴/۱۰

نظرات  (۵)

۱۰ تیر ۹۳ ، ۰۲:۴۴ امیر حسین
خیلی خوب بود منم خوشم اومد

پاسخ:
چه خوب! حالا شیرش می کنی؟!
۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۲:۳۸ یک عدد خانم مهندس
عالی بود!!هم این هم پدیده احمدی نژادش.راست میگین خیلی شبیه احسان حائریه
حتما توfbشیر میکنم
پاسخ:
وقتی عالی تر میشه که واقعا به خود بیاییم و قدرت حقیقی خودمون رو بشناسیم.

آره من که میگم برادرشه

میتونی لینک یوتیوب ویدئو رو هم شیر کنی.
۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۲:۵۵ یک عدد خانم مهندس
آره واقعا تا وقتی شنونده باشیم کاری از پیش نمی بریم.
منم میگم برادرشه!حتی شاید 2قلو!!!
پاسخ:
من به آینده امیدوارم. :) ایشالا که شرایط جدید و مناسبی بسازیم.

هر دوشون شعرهای تاثیرگذاری می سرویند! خدا پدر مادرشون رو حفظ کنه.
۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۳:۰۶ یک عدد خانم مهندس
انشاءاله.
"می سرایند" درست نیست!!؟البته ببخشید ها مهندس!
پاسخ:
راست میگین! 
من فرم ِگذشته ی جمع از سرودن رو (سرودند) با فرم مضارع (می سرایند) ترکیب بستم!! (سرویند!)
۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۴:۱۳ یک عدد خانم مهندس
آره فهمیدم چه اشتباهی کردین!عیب نداره پیش میاد.
پاسخ:
:) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی