نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

دستاوردهای تیرماه

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۵۰ ب.ظ

ماهی که گذشت ماهی بود که در اون با جمعی از دوستان به دو سفر مهم رفتیم: سفر زندگی و سفر قهرمانی.

از تجربیات تلخ، شیرین و سفرساز همدیگه شنیدیم و آموختیم که تا زندگی هست، رنج هم هست.


نظرات  (۳)

۰۷ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۰ یک عدد خانم مهندس
سلام.مهندس خبر ندارین دوره ی بعدی سفر زندگی دوباره کی برگزار میشه؟
پاسخ:
سلام خانوم مهندس.
منظور از دوره ی بعدی، چیزی که من استنباط کردم، احتمالا ابتدای سفر زندگی مقدماتی باشه. درسته؟

هر سال یک دوره سفر زندگی (مقدماتی+قهرمانی+سفر زن و مرد) برگزار می شه. با این حساب میمونه تا سال بعد.

ادامه ی سفر زندگی امسال (سفر زن و مرد) نیز از 17 مرداد شروع میشه. این دوره اش خیلی طولانیه! 40 ساعته و من متاسفانه نمی تونم امسال شرکت کنم!
۰۷ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۸ یک عدد خانم مهندس
بله منظورم همون مقدماتیه....چه بد...آخه من تابستون نمیتونم شرکت کنم...
پاسخ:
خب من که نگفتم تابستون! بستگی داره به برنامه ی دکتر.
سال پیش دوره ی مقدماتی پاییز شروع شد.
۰۷ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۰۶ یک عدد خانم مهندس
آخه گفتین سال بعد فک کردم سال بعد هم همین موقع شروع میشه.....در هر صورت ممنون
پاسخ:
ها! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی