نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

دیدار مستر ض. با بانو ش.

جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۵ ب.ظ

عصر سه شنبه‌ی هفته‌ای که گذشت، با بانو ش. قراری گذاشتیم تا به موزه‌ی هنر‌های معاصر برویم. او چند هفته‌ای هست که از آلمان برگشته و این اولین دیدار ما با هم بود. مکان قرار در خروجی متروی انقلاب بود و از آنجا به سمت  موزه حرکت کردیم. برخی از طرح‌های گذاشته شده در موزه، از تصویرگری ادوین هم ساده‌تر بود! در تماشای تابلوهای نقاشی، کافه و ... لحظات قشنگی سپری شد و تجربه‌ی جدیدی بود. سپس به پارک لاله رفتیم و بعد از کمی قدم زدن به سمت متروی انقلاب برگشتیم و از هم خداحافظی کردیم.

او همچنین از من خواسته تا چند جمله‌ای در سفرنامه‌اش بنویسم.

دقیق خاطرم نیست اما با او در شهریور سال گذشته از طریق وبلاگش آشنا شدم. 

نظرات  (۲)

۲۶ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۱۷ یک عدد خانم مهندس
(خطاب به بانو ش:
به به رسیدن بخیر.ایشالا سفر خوبی داشته باشین وخاطره ای عالی از این سفر تو ذهنتون بمونه.امیدوارم از این به بعد همت کنم و به وبلاگ شما هم سر بزنم.چند تا از پستاتونو خوندم وخیلی خوشم اومد.)
خیلی از این موزه چیزهای خوبی شنیدم ایشالا در آینده ای نزدیک یه بازدید ازش خواهم داشت.
خیلی هم خوب...حتما بنویسید ما هم میاییم میخونیم.

پاسخ:
قشنگ بود موزه. فکر کردن در مورد اینکه طراح می خواسته چی رو برسونه خیلی جالب بود. 
راستی واسه دانشجوها هم تخفیف میدن!! 
سلام خانم مهندس! خیلی ممنون!

و سلام آقای ض. خوش گذشت و ممنون از گذاشتن وقتتون برای موزه. ایت واز ریلی نایس.
البته هنوز برای سفرنامه چیزی نوشته نشده... اما اشکالی هم نداره، خودم یه چیزی فوق اش می نویسم :)
پاسخ:
سلام.
ممنون از شما.

درگیر بودم شیرین جان، در جریان هستی دیگه! اما من پایه ام هفته آینده بیام بنویسم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی