نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

دیدار مستر ض. با سمانه عبدلی

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۵۱ ب.ظ

بعد از ظهر سه‌شنبه‌ی هفته‌ی پیش، دیداری با سمانه عبدلی داشتم.

کتاب جوانمرد نام دیگر تو از عرفان نظر آهاری را از او هدیه گرفتم. من نیز کتاب ای کاش وقتی بیست ساله بودم میدانستم رو برایش تقدیم کردم.



در صفحه‌ی اول کتاب جوانمرد نام دیگر تو می‌خوانیم:

جوانمردا!

چندان که توانی از مال و جاه و از قلم و زبان از هیچ‌کس دریغ مدار که وقت آید که خواهی خیری کنی و نتوانی.

                                                                                                                        عین‌القضات همدانی


از او بابت این کتاب سپاسگزارم.
۹۳/۰۶/۳۱

نظرات  (۱)

سلام 
ممنون از لطف شما ، این چند روز اخیر به اندازه ای سرم شلوغ بوده که فرصت نکردم به رسم همیشگی از  دیدار با وبلاگی ها ،متنی در وبلاگم بنویسم .من از شما ممنونم و بهترین ها رو برای شما آرزو میکنم .به امید دیداری دوباره ...
راستی، اون روز خیلی خسته بودم و از این بابت عذرخواهی میکنم که فرصت نشد بیشتر با هم باشیم و گپ بزنیم...
برقرار باشید و سربلند و رستگار 
پاسخ:
سلام.
عذرخواهی چرا. ایشالا در وقتی دیگه.
سلامت باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی