نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

چالش به سبک کتاب‌خوانی!

پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۵۹ ب.ظ

چند روز پیش سمانه عبدلی نویسنده ی وبلاگ سرمشق مهارت مرا به چالش کتاب‌خوانی دعوت کردند.

در فکرم این بود که چه کتاب‌هایی را برای چالش انتخاب کنم که در انتها تصمیم گرفتم دو کتابی که هم اکنون قصد مطالعه کردن‌شان را دارم معرفی کنم.


- کتاب اول: درون یک آینه، درون یک معما اثر یاستین گوردر (انتشارات کیمیا – وابسته به انتشارات هرمس)



این کتاب دوست‌داشتنی را بانو ش برایم معرفی کرد و سپس برایم هدیه گرفت. از این بابت از او ممنونم.


- کتاب دوم: سیر حکمت در اروپا – حکمت سقراط و افلاطون اثر محمد علی فروغی (انتشارات هرمس)



این کتاب در حقیقت ترکیبی هست از دو کتاب سیر حکمت در اروپا و کتاب حکمت سقراط و افلاطون، که هر دو نوشته ی محمد علی فروغی هستند.


همه ی شما خوانندگان وبلاگ به این چالش دعوت شدین! کتاب های مورد نظرتون رو در قسمت نظرات درج کنید تا به ادامه ی این پست افزوده بشه!




کتاب های معرفی شده: 

چگونه از زندگی و شغل لذت ببریم اثر دیل کارنگی (یک عدد خانوم مهندس/ پری بانو)

یادگاران: کتاب چمران درباره شهید مصطفی چمران اثر رهی رسولی‌فر (مهدی ...)

۹۳/۰۶/۲۰
ضیاء

نظرات  (۵)

سلام .
من الان سرکارم هستم .
ممنون بخاطر این کار نیک[معرفی کتاب ] :)
درمورد سوال های خوب برگشتم خونه حرف میزنیم.یعنی مینویسم  و جواب میدم :)
اما درمورد اسم من .فامیلی من عبدولی نیست .عبدلی هستم آقا ضیا :)
پاسخ:
سلام.
خدا قوت!
ممنون از شما.
بابت این اشتباه عذر می خوام. تصحیح شد.
۲۳ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۱۹ یک عدد خانم مهندس
خیلی انتخاب سختیه!حتی فکر میکنم از چالش سطل یخ هم سخت تره!
بنابراین من فقط کتابی که الان دارم میخونم رو معرفی میکنم که بین بچه هام فرقی نذاشته باشم:))))
چگونه از زندگی و شغل لذت ببریم اثر دیل کارنگی
به نظر من این کتاب بر خلاف کتاب های مشابه بسیار کاربردی هست و مثال های خوبی هم داره.

پاسخ:
به به! اولین کتاب معرفی شده از طرف شماس :>.


یکی از دوستان وبلاگی از دانشگاه الزهرا قبول شدن. واسه همین دو عدد سوال فنی!: 

1 - تو دانشگاه الزهرا، دخترا لازمه که با چادر رفت و آمد داشته باشن؟
2 - اصن دانشگاه الزهرا برای دخترهاست یا از پسرها هم دانشجو میگیره؟

ممنون میشم پاسخ بدین.
۲۳ شهریور ۹۳ ، ۰۱:۰۷ یک عدد خانم مهندس
1.نه تنها احتیاج به چادر نیست بلکه با شال و روسری هم میتونن بیان دانشگاه.
2.خیر.زمین این دانشگاه در سال43 برای آموزش دختران وقف شده و به همین دلیل از نظر شرعی نمیتونن این وقف رو تغییر بدن ودانشجوی پسر بگیرن.
اگه سوال دیگه ای هست یا کمکی خواستن خوشحال میشم بتونم کمک کنم.
پاسخ:
فعلاً همین هاست.
ممنون از اطلاعات مفیدتون.
۲۳ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۰۴ فاطمه محمدلو
سلام:) 
خوبى ؟ مرسى ضیاء بخاطر پیگیریت :*

انقد الان خوشحالم که در پوست خود نمیگنجم ^_^
پاسخ:
سلام.
من خوبم شکر خدا. خواهش می کنم. باید از خانوم مهندس مچکر باشیم 

سلام
کتاب یادگاران در مورد مصطفی چمران.این کتابی بود که باعث اشنایی من با شهید چمران شد و اول که خوندمش فکر میکردم تخیلی باشه اما بعد دیدم نه !مثل اینکه چمران واقعا یک اعجوبه بوده.هر چند این کتاب کوچکه و خوندنش کلا 15دقیقه طول میکشه اما تاثیرگذار ترین کتاب تو عمرم بوده .
در مورد کتاب های دیگه باید بیشتر فکر کنم وبعدا میگم!!
پاسخ:
سلام
ممنون که معرفیش کردی. 
اضافه کردم به پست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی