نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

قدر زندگی رو بدونیم

جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۲۱ ب.ظ

مرتضی پاشایی درگذشت.

البته من تنها اهنگی که از ایشون شنیده بودم، آهنگ "یکی هست" بود.

قدر زندگی رو بدونیم و با زیاده‌خواهی‌های غیر منطقی‌مون اون رو تلخ نکنیم

یار با ماست، چه حاجت که زیادت طلبیم                                   دولتِ صحبت آن مونس جان ما را بس

همه‌ی ما ها قراره یه روزی بریم.

به نظرم آخرین لحظه‌ی زندگی، مهم‌ترین لحظه‌ست. لحظه‌ای که معلوم می‌کنی چگونه از این دنیا می‌ری، پیروز یا بازنده؟!

 

۹۳/۰۸/۲۳
ضیاء

نظرات  (۳)

:(((
خدا رحمتش کنه.
من آهنگ نبض احساسشو دوست داشتم.
فکر نمی کردم مرگش این قدر تاثیر بذاره و متاسفم کنه.. که خیلی کرد.
لحظه ی آخر زندگی مثل قبل از متولد شدنه.. خیلی خاص و حیجان انگیز حتی به نظرم.
پاسخ:
:)
روحش شاد

این روزها همه از مرتضی پاشایی می گویند

اما مطلب شما و دکتر شیری  به دلم نشست.

ویدئو  جاده یکطرفه را  که در سایت ثانیه به ثانیه گذاشته بود از اینجا می‎توانید دانلود کنید.

پاسخ:
ممنون از لینکی که برامون گذاشتی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی