نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

یک قدم مانده به سربازی

سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۰۳ ب.ظ


نقاشی از اون خانوم مهربون و معروف :


نقاشی از اون خانوم معروف :))



هنرمندی که به کارش خیلی اعتقاد داره:


نقاشی از گوش



لاک‌پشتی که به روح اعتقادی نداره:


لاک پشته که به روح اعتقادی داره



ایده‌ی بکر دو تا کبوتر:


ایده‌ی بکر دو تا کبوتر



تعریفی جامع و کامل از مغز:


تعریف جامع و کامل از ذهن


کره‌ای که بوی گندش کل جهان رو گرفته:


دنیایی که بوی گندش کل جهان رو گرفته



تصوری که یک آذربایجانی از دنیا داره:

تصوری که یک آذربایجانی از جهان داره




بگو آآآآآآآ .... آ باریکلا:


بگو آآآ




از جاذبه های طبیعی باید نهایت استفاده رو کرد:


از جاذبه های طبیعی باید نهایت استفاده رو کرد




مستر ض. زمانی که یک هفت‌تیر کش حرفه‎ای بود:


مستر ض


۹۳/۱۰/۰۲
ضیاء

نظرات  (۴)

۰۳ دی ۹۳ ، ۰۹:۱۹ پری بانو
چقد زود گذشت.انگار همین دیروز بود که اومدین گفتین میخواین برای امریه اقدام کنید.این قافله‌ی عمر عجب می‌گذرد....!
امیدوارم در این مدت هر از گاهی بتونید آپ کنید.
عکس‌ها فوق‌العاده بودند.اول صبحی کلی خندیدم:)
وای من چند روز پیش توی مترو یه دونه از این پسربچه‌های موفرفری دیدم!اون موهاش قدری بلندتر بود و مشکی بود.اینقد دلم خواست مال من بود و همش اون موهاشو لمس می‌کردم.(انگار عروسکه!!!)
موفق باشید و زیاد هم سربازی رو سخت نگیرید چون اون هم بهتون سخت می‌گیره!(قانون سوم نیوتون!)
پاسخ:
بله همینطوره واقعا، خوب و بد، تلخ و خوش، هر چه هست، می گذرد.
:))))
 این عکسا خیلی جالب بود .
سربازی هم به سلامتی ایشالا
فکر کنم 12 دی ببینمتون :)  شاید هم یک مستر ضیاء کم مو با کلاه  ;) 
پاسخ:
ممنون.
نشد 12 دی در سمینار شرکت کنم.
خوبیِ سربازی اینه که هر چه قدر هم بده، ولی یک عالمه خاطره ی جالب و خنده دار برای آدم به جا می گذاره.. یعنی این تصورِ منه که هیچوقت سرباز نخواهم شد هست.
راستی، ایران هم چون طلبید اقامتم تمدید شد :)
تا 21 دی. قسمت شد، سربازِ کچل را رویت نماییم. :)))

پاسخ:
همینطوره. البته من به واژه هایی چون خوب یا بد حساس هستم.
بسیار عالی، امیدوارم در ایران خوش گذشته باشد. 
من نتونستم در زمان و مکان مناسبی بیرون از پادگان باشم. ایشالا وقتی دیگر.
۱۴ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۰ محمود بنائی
عکس ها ر یکبار دیده بودم ولی فرصت نشده بودم بگم عالی بود :)
اون برنامه که باهاش عکس را عوض میکردیم هم خیلی جالب بود اولش !
راستی اون سمینار را رفتین؟

پاسخ:
کدوم برنامه؟ ها ...
نه متاسفانه. مرخصی نتونستم بگیرم. کلاً در ایام سربازی نباید برای بیرون از محوطه ی پادگان برنامه ریزی کرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی