نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نوشتن

جمعه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴ ب.ظ

اگه روزی برسه که تنها یه چیز بتونه حال من رو کمی بهتر کنه و من رو زنده نگه داره، اون نوشتنه! 

نوشته‌هایی که تو Word می‌نویسم و خیلی زود پاکشون می‌کنم.

۹۴/۰۱/۲۱
ضیاء

نوشتن

نظرات  (۱)

شما هم ؟؟؟؟

اما یه وقتایی میگم نفرین بر وورد و دنیای دیجیتال. چون هر وقت که نوشته هایی که چندین سال پیش یه گوشه از دفتر کتابام نوشتمو پیدا میکنم حالم خوب میشه .از اینکه اون موقع چه فکرایی میکردم و الان چجوری فکر میکنم
پاسخ:
بله ما هم! مگه ما وورد نداریم؟ :D

البته دنیای دیجیتال باعث شده سریع‌تر فکر کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی