نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

معیارهای فانتزی برای انتخاب شریک زندگی

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۲ ق.ظ

ده معیار فانتزی من برای انتخاب شریک زندگی:


1)      فارغ التحصیل رشته‌های مهندسی نباشد. (ترجیحاً فارغ التحصیل طراحی داخلی یا مربی مهدکودک)

2)      رقص بلد باشد.

3)      شعر بداند.

4)      صدای مناسب برای آواز خوانی داشته باشد، و هر از گاهی بخواند.

5)      هم زبان باشد و لهجه‌ی شیرینی داشته باشد.

6)      یکی از سازهای موسیقی را بلد باشد. (ترجیحاً ویولن یا پیانو)

7)      اصول بچه‌داری را بداند.

8)      آشپزی و خانه‌داری بلد باشد.

9)      کمی روانشناسی بداند یا لااقل به روانشناسی معتقد باشد.

10)   به فیلم دیدن با هم، علاقه داشته باشد.


+ با الهام از ده ایده

نظرات  (۳)

خیلی فانتزین :)
کلا یه چیز تو مایه های یه سرگرمی میخوای، تریپ این پادشاها، بعد از این که ساعات تکراری بخور و بخواب اذیتت کرد، لم بدی رو صندلی و بهش بگی حالا شیرین کاری کن، نه؟ :))
پاسخ:
:))) 
تقریباً نه! این معیارها بیشتر بر اساس دو نیاز درک متقابل و نیاز به جفتی مکمله! 
اونایی که واسه نیاز به درک متقابلن:
- شعر بلد باشه.
- روانشناسی بدونه

اونایی که واسه نیاز به همسر مکمله:
- چون من خودم مهندسی خوندم، یکی از معیارها اینه که مهندسی نباشه.
- یا چون من رقص بلد نیستم اون بلد باشه و ... .

اما چرا این معیارها رو فانتزی میگم؟! چون حقیقت کمی تلخ اما سازنده اینه که در حین انتخاب واقعی، همه معیارها محدود میشن به اصیل بودن خانواده و ... !
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۰:۳۷ محمود بنائی
شاید همشون در یک نفر نباشه، اینجاست که پای تجدد زوجین مطرح میشه :)
پاسخ:
نه!!
آقا اینا فقط معیارهای فانتزین!! حالا هی من اینو بگم.
۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۱:۰۵ محمود بنائی
اتفاقا خیلی هم فانتزی نیستن! هستن کسایی که 80 درصد معیارهای شما را داشتن اما معیارهای من را نداشتن :)
پاسخ:
خب این‌ها معیارهای من هستن، و از نظر من فانتزین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی