نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

خدمات پس از فرو

پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰ ب.ظ

هفته‌‌ی قبل از بزرگترین سایت فروش آنلاین کالا، هدستی را به همراه دوستم خریدیم. هدستی که می‌خواستیم شامل دو عدد فیش ورودی بود به همراه یک میکروفون خارجی. فردای روز سفارش پیک هدستی را آورد که تنها یک فیش ورودی داشت و میکروفون هدست نیز به صورت inline  بود. تلفن را برداشتم و به خدمات پس از فروش آن سایت تماس گرفتیم. گفتند که منتظر باشید که فردا پیکی را می‌فرستیم که بیاید کالا را تحویل بگیرد و بررسی کنیم که آیا حق با شماست یا نه. فردا شد و گذشت اما پیکی نیامد. 


۹۴/۰۵/۱۵

نظرات  (۳)

منظورتون دیجی کالاست دیگه؟
دوست منم گوشی مدل دوستش رو سفارش داده بود. نصف لوازم جانبیش داخل جعبه نبود، اونایی که بود هم هیچ شباهتی با اصلش نداشت. :|
پاسخ:
بله، دیجی کالا.
به نظر میرسه واحد تامین قطعات کاملا دل بخواه عمل میکنه!
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۶ محمود بنائی
سلام
ضیاجان حالا این دو ورودی و inline  و ... چی هست و چه کاربردی داره؟ میشه لینک جنسی که خریدی را بگذاری؟
 من چند بار ازشون خرید کردم خوب بودن، البته توی تهران!
پاسخ:
سلام محمود جان
منظورم فیشه. بعضی از هدست ها دو تا فیش ورودی دارن. بعضی هاشون یدونه.
مثلاً هدستی (یا هدفون) که روی گوشی های خریده شده قرار داده میشه، میکروفون به صورت Inline هست؛ روی سیم میکروفون کوچولویی قرار میدن و یدونه فیش داره.
راستش علاوه بر بحث خدمات پس از فرو، گرون بودن نسبی محصولاتشه.
به نظرم برای اونهایی که به بازار قابل اعتمادی دسترسی ندارن (از نظر قیمت)، خرید از دیجی کالا مناسبه. اما واسه من که به بازار موبایل تهران دسترسی دارم، می تونم ارزونتر خرید کنم.
این میشه " مصایب بعد از فرو"
پاسخ:
:D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی