نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

در جستجوی شغل جدید (ادامه ...)

دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۵۵ ب.ظ

تو این مدت جاهای مختلفی واسه مصاحبه دعوت شدم؛ از شرکتی که واردات خودرو خارجی انجام میده تا شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری دولتی و خصوصی. الان تقریبا 4 جا هست که شانس بالایی تو پذیرفته شدن دارم و البته دوست دارم در چنین جاهایی تجربه کسب کنم.

 تو 40 روز گذشته صبر کردن رو یاد می‌گیرم، چون رفته رفته پیشنهادهایی که دریافت کردم بهتر شده! البته نیاز خواهم داشت که به موقع عمل کنم و موقعیت رو از دست ندم.

۹۵/۱۱/۱۱
ضیاء

نظرات  (۱)

با سلام
فکر کنم باید جمله ی  " تو 40 روز گذشته صبر کردن رو یاد می‌گیرم" رو اصلاح کنید و بنویسید" تو 40 روز گذشته صبر کردن رو یاد گرفتم".
 اتمام سربازی رو هم تبریک می گم.انشاا... که بهترین  شغل ممکن رو به دست بیاری.
:)

پاسخ:
کاملا درست میگی. لازمه تصحیحش کنم.

ممنون :) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی