نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

ایامی که می گذرد

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۱۶ ب.ظ

تقریبا میشه 4 ماه. چهار ماه هست که جایی مشغول نیستم. یعنی جایی کار نمی کنم. یک سوم سال!

و فعلا همش و همش دارم مصاحبه میرم :)) دارم رکورد می زنم تو مصاحبه رفتن. البته هنوز ایده ای ندارم که قراره تهران بمونم یا برگردم تبریز یا گزینه های دیگه :|

تو این مدت می تونستم برم بگردم و جاهای مختلف ببینم، اما نکردم، پشیمونم نیستم!


واسه شما چطوری میگذره؟

۹۶/۰۱/۲۷
ضیاء

نظرات  (۵)

اگر عادت ندارین به خونه موندن و بیکاری  احتمالا سخت بوده براتون این 4ماه!
پاسخ:
الان در مقام صبرم! 
۲۷ فروردين ۹۶ ، ۲۰:۲۲ قالب بلاگ رضا
والا ما هم همش داریم کار می کنیم!
پاسخ:
خدا قوت :)
۲۸ فروردين ۹۶ ، ۱۱:۰۸ معصومه شیخ مرادی
به امید پیروزی
پاسخ:
ممنون معصومه عزیز. افتخار دادید قربان :)
 قبلا یک همچنین دوره ای را پشت سر گذاشتم! هی مصاحبه و جستجوی کار و 4 ماه بیکاری و چند ماه بیکاری و ... ولی اگه زودتر جلو رفته بودم الان توی زندگی خیلی جلوتر بودم حداقل یک سال!
ما هم طبق روال این دو سه سال اخیر هر روز کار! و بالاخره روزهای تغییر و پیشرفت داره نزدیک میشه!


پاسخ:
آره من هم فهمیدم که لازمه هر چه سریع‌تر فدمی برداریم و دست دست نکنیم.

خداقوت محمود خان. پیروزی نزدیک است.
درود
.
.
.
اه..........این همون سوالی بود که نمیخواستم بپرسید ):
من هم تقریبا همین طور ،مثل شما!!
فقط یه سوالی از شما داشتم.وقتی شما رشته ی برق رو هنگام ورود به دانشگاه انتخاب می کردید آینده ی شغلی که تصور می کردید(رویای شغلی تون) چی بود؟

موفق باشید!
پاسخ:
اون موقع فکر می کردم قراره استاد دانشگاهی چیزی بشم!

همچنین!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی