نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

درد دل یک نابغه بازاری

سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۴۹ ب.ظ

گاها فکر می‌کنم اصلا برای زندگی کردن تو این دنیا مناسب نیستم.

هیچ مهارتی ندارم تا بتونم تو این دنیای پر از معامله و بده‌بستون، حرفی واسه گفتن داشته باشم.

فکر اقتصادی هم ندارم. اوج هنرنماییم گذاشتن پول تو بانکه و گرفتن سود و گذران زندگی با اون.

و اینجا اذیت میشم. تو کشوری که مردم همه‌ش دودوتا چهارتا می‌کنن تا از بقیه عقب نمونن، همه‌ش به فکر افزودن به اون چیزی که دارن هستن، من حس درجا زدن دارم.

+ پوووووففف، چه گرد و خاکی گرفته اینجا

۹۷/۰۳/۱۵
ضیاء

نظرات  (۷)

۱۵ خرداد ۹۷ ، ۲۱:۵۳ محمود بنائی
به به سلام مهندس جان
نگران نباشید هرکی به سهم خودش از این سفره برمیداره، همه که نباید ترامپ باشن، از داشته هاتون کنار عزیزاتون لذت ببرد، این بهترین مهارت واسه زندگی توی این دنیاست. 
پاسخ:
سلام
بحث نگرانی نیست. اذیت شدنه.
۱۵ خرداد ۹۷ ، ۲۱:۵۸ مهرداد خدادادی
منم مص تو. دوست  داشتی به  وبم سری  بزن  
ببین منم دقیقا همینم، با جون و دل حستو درک میکنم:((
من هیچ تلاشی هم در جهت تطبیق با بقیه دنیا انجام نمیدم. بعد فک کن از قرار معلوم تو یه رشته ی تقریبا بیزینسی هم درس بخونی!!
پاسخ:
اینجاس که بلند باید بگیم خدایا بسه دیگه خسته شدیم :((
آخه از طرفی فک کنم تو هم روحیه‌ی کمال طلبی رو داشته باشی، با وجود اون آدم نمیتونه تارک دنیا هم بشه:)))
+ یه میس‌آندرستندینگی پیش اومد تو کامنت پست آخرم:D
من با توجه به چندتا کامنت خصوصی ذهنم بایاس شده بود به یه سمت دیگه، بعدا یادم افتاد که شیرینی کنکور منظورته:))))))))
پاسخ:
درست میگی پری. شاید راه حلش این باشه جمع مثه خودمون رو پیدا کنیم و به زندگی ادامه بدیم :)

+ فقط بگو کِی و کجا باشم؟ :)))))
مثلا قبیله‌ی نوابغ بازاری:))))))))
+تهرانی؟ من فعلا خونه ام و تا 11ام هم امتحان دارم. اومدی و شرایط اوکی بود اطلاع بده دیگه خودت :)
پاسخ:
:)))
چشم پری، چشم :)
درود
بازگشت قهرمانانه شما به عرصه ی وبلاگنویسی را تبریک عرض می نمایم.
واما در مورد این پست شما.....تکرار مکررات.....تکرار مکررات......تکرار مکررات....ولی  همین تکراری نوشتن هم صفای خودش رو داره.این طور نیست!

پاسخ:
سلام.
تکرار مکررات رو متوجه نشدم. قبلا نوشته بودم در این مورد؟
درودی تازه
منظور اینکه قبلا محتوای وبلاگ متنوع تر بود......اما الان یه مقدار darkتر شده!نمی دونم اما به نظرم اون انرژیک بودن خاصی رو که وبلاگت داشت دیگه نداره.امیدوارم همیشه گلهای شادی و نشاط رو تو گلدون وبلاگت به تماشا بنشینیم.
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی