نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

مرگ یا مرگ با سرطان؟

سه شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۲۶ ب.ظ

تو فیلم The dark knight rises، اونجایی که افراد بِین (Bayne) کل شهر گاتهام رو تصرف می‌کنن، شروع می‌کنن به دستگیری افراد مهم شهر گاتهام تا اون‌ها رو مجازات کنند. رئیس پلیس گُردُن هم دستگیر میشه و هنگام محاکمه‌، قاضی (یکی از تبهکارها) از رئیس پلیس می‌پرسه: "تبعید یا مرگ؟" (death or exile?)

رئیس پلیس اگه گزینه تبعید (exile) رو انتخاب کنه مجبوره روی رودخانه‌ی یخ‌زده شهر گاتهام قدم بزنه، اما یخ‌ها بسیار شکننده هستند و هر لحظه احتمال شکسته ‌شدن‌شون هست و همه‌ی افرادی که این گزینه رو انتخاب کردن، مُردند! پس گزینه‌ی مرگ (death) رو انتخاب می‌کنه. اما قاضی حکم دیگه‌ای رو صادر می‌کنه: "مرگ بوسیله‌ی تبعید!" (death by exile!)

 دریافت کلیپ مربوط به فیلم

عنوان: ?death or exile
حجم: 4.06 مگابایت

صحبت کردن از بیماری سرطان برام بسیار سخته و از این مریضی لعنتی بسیار بیش‌تر از مرگ می‌ترسم. تا جایی که اگه به من اطلاع بدن که تا چند دقیقه‌ی بعد میمیری و تنها راه زنده موندنت اینه که به یکی از نادرترین و خطرناک‌ترین نوع بیماری سرطان مبتلا شی (!)، بعید نیست که مرگ رو انتخاب کنم.


نظرات  (۲)

حوس کردم فیلم را ببینم.. یک بار آغاز به تماشا کردنش کرده بودم، اما خوابم برد :/
هــــــــوم.. در مورد مرگ با سرطان هم.. چرا این قدر ازش وحشت داری؟
پاسخ:
خنده‌دار است اگر بگویم بخشی از این ترس به خود اسم سرطان برمی‌گردد، اما واقعیت چنین است.
بخش دیگری وابسته به ذهنیت من از سرطانه: ابتلا به این نوع بیماری یعنی شروع روزهای نکبت بار زندگی، رفتن زیر چاقوی جراحی، تزریق مواد شیمیایی به بدن، سوزاندن بدن با برق و ... تا بلکه این بیماری متوقف بشه و شانس دوباره‌ی زندگی، دوباره بهت داده بشه.
اما اساس این ذهنیت بر این استواره که دکترها متاسفانه هنوز به راه علاج این نوع بیماری پی نبردن و یه جوری دارن روی بیمارها آزمایش و خطا می‌کنن. 
براشون آرزوى سلامتى و بهبودى میکنم. براى همه مریض های سرطانى آرزوى سلامتى میکنم.
این فیلم شاهکاره واقعا.
پاسخ:
سلامت باشی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی