نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

از زندگی فهمیدم

يكشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۰۵ ب.ظ

از زندگی فهمیدم که «عجله نکن، کسی/چیزی منتظرت نیست. با آرامش کامل بذار زندگی جلو بره»

۹۷/۱۰/۳۰
ضیاء

نظرات  (۵)

با سلام
آیا این به معنی چرخش 180 درجه ای هستش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
نه آقا، هیچ چرخشی درکار نیست :دی
منظورم این بود که در امتداد مسیر و اون جلوجلو ها چیزی واسه ما نریده اند :)) که واسش عجله کنیم. از همین سرعتی که میریم جلو لذت ببریم.

فکر کنم منظورتون"نبریده اند" بوده./:  (سیستم سانسور هوشمند!!)
بله......به شرط رو به جلو بودن ..... لذت می بریم :)
پاسخ:
:))))) خیلی خواستم شفاف صحبت کنم مهندس
لذت می بریم
۰۵ بهمن ۹۷ ، ۱۴:۱۶ محمود بنائی
منتظر همچنین جمله ای بودم مرسی مهندس جان 
پاسخ:
ارادتمند محمود جان عزیز هستم.
با سلام
فرا رسیدن سال نو را تبریک عرض می نمایم.
پاسخ:
سلام
سال نو مهندس عزیز مبارک. ممنون که به یادم بودی 

سلام ولی من خدای عجله ام ..

پاسخ:
چرا؟ عجله داری که چی بشه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی