نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

چهارده فاکین ماه

يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۱۰ ب.ظ

یه آدم چقدر میتونه تغییر کنه؟ چقدر میتونه این در و اون در بزنه؟ چیزهای مختلف رو امتحان کنه؟ عقایدش رو چکش‌کاری کنه؟ 

اگه بخوایم دقیق‌تر صحبت کنیم لازمه تو بستر زمان ببینیم: «یه آدم در طول یک سال چقدر میتونه تغییر کنه؟»

 

بعد از یک سال و دو ماه خواستم چیزی بنویسم. تو این مدت چیزهای زیادی واسه همه‌ی ما گذشته. نمی‌خوام یکی‌یکی مرورشون کنم. میشه مصیبت‌نامه. میدونم. بس به خلاصه بسنده میکنم.

 

محیط کار اون‌طوری که فکر میکردم نبود. یعنی نیست. ناامید کننده‌ست. تو جاهایی که تا الان کار کردم اینجا بدترینشه. سطح فکرهای پایین اذیت کننده‌ست. جیب‌های تا خرخره پر با کله‌هایی خالی و درگیر!

از اونجایی‌که آدمی نیستم با پایین‌تر-از-معمولی‌-بودن یا روند-نزولی-زندگی کنار بیام، سعی کردم تو این مدت فارکس یاد بگیرم. و تا اندازه‌ی زیادی هم موفق شدم. الان به فارکس دید بلند مدت دارم و به عنوان شغل اصلی زندگی آینده‌م نگاه می‌کنم.

 

کرونا باعث شده که خیلی از دوستام رو نبینم. حسابی دلتنگشونم. می‌خوام تو یه فرصت مناسب سری به تهران بزنم و باهم کافه‌ای قرار بذاریم و گپ بزنیم.

 

+ دوست همراهم logician دو بار تو این مدت یادی از اینجا کرده و عیدهای فطر و نوروز رو تبریک گفته :)

 

+ در پست بعدی میخوام در مورد «صبر داشتن» بنویسم. 

۹۹/۰۳/۰۴
ضیاء

نظرات  (۲)

۰۵ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۱۱ محمود بنائی

سلام 

به به آقای مهندس، دیگه خیلی خلاصه و مفید گفتی :) انشاله که هرجا هستی موفق باشی. راجع به کارت اگه فرصت داشتی یک توضیح بده چی شده به این فکر افتادی و از کجا باید شروع کرد. 

پاسخ:
سلام محمود جان
حتما در موردش می‌نویسم.
ایشالا تو هم همیشه موفق و سلامت باشی :)

با سلام

از اینکه می بینم برگشتی و می نویسی خوشحالم.امیدوارم این وبلاگ چشمه ای باشه که هیچ وقت خشک نشه!امیدوارم با توکل به خدا و در سایه خانواده به موفقیت های روزافزون برسی!

با آرزوی سلامت و موفقیت!!

پاسخ:
سلام
منم خوشحالم. راستش هیچی جای وبلاگ رو نمیگیره. منم امدوارم همیشه به وبلاگ نویسی ادامه بدم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی