نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

سنگینی حرف همکار

سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۳۰ ب.ظ

مسعود از بچه‌های تعمیرات ماشینری پالایشگاهه و از نظر اخلاقی و کاری واقعا پسر موجه و خوبیه.
شاید اهل مطالعه و جزء روشنفکرا نباشه اما آدم درست و سالمیه.
امروز که باهاش صحبت می‌کردم، از بدی شرایط و خراب بودن سیستم اداره‌ی پالایشگاه، و در نگاه کلان، مملکت، گله می‌کرد. یه چیزی از لابلای حرفای امروزش هنوز تو گوشم سنگینی می‌کنه. می‌گفت با این وضع نمی‌دونم داریم کجا میریم و چی در انتظارمونه؟
و این حرفش من رو نگران‌تر کرده.

 

حرفی با خودم: تو چند وقت گذشته همه‌ی تلاشتو کردی روی چیزهایی تمرکز کنی که روشون کنترل داری و تا اندازه خیلی زیادی موفق بودی. پیشرفت‌هایی داشتی تو حوزه‌هایی که واست مهم بودن. و کلی برنامه‌ی مختلف واسه آینده ریختی. الان مهم‌ترین کاری که باید انجام بدی حفظ همین رونده.

۹۹/۰۵/۰۷
ضیاء

نظرات  (۲)

۰۸ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۲۴ محمود بنائی

شرایط برای همه (به جز پنج درصد) یکسانه، ما باید روی پاهای خودمون محکم بایستیم. با شناختی که من از شما دارم قطعا فردای بهتر و آینده ای روشن در انتظار شماست. 

پاسخ:
آقا خیلی ممنون از دلگرمیت. 

با سلام

.

.

دور گردون  گر دو روزی بر مراد ما نرفت

دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور

.

ایام به کام!!

پاسخ:
به به

مرغ زیرک چون به دام افتد تحمل بایدش :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی