نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

این تصویر

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۵۶ ب.ظ

این تصویر از اتاق عمل در شرایط قطعی برق خیلی حرف ها داره واسه گفتن.

۰۰/۰۳/۰۲
ضیاء

نظرات  (۲)

سلامی نو

بله کلی حرف و حتی گریه.یعنی اتاق جراحی یه یو پی اس تو بساطش نداره!(البته یه عکس مربوط به پروژه همجوشی هسته ای نوا مال ایالات متحده امریکا رو قبلا دیده بودم که بی شباهت به نور خیره کننده این عکس نبود ولی به قولی این کجا و آن کجا!!)

راستی یادته یه زمانی یه بار یه رکتر تو آفریقا عمل جراحی مغز رو توی دشت باز انجام داد(بغل درختا و بوته ها!).با تجهیزات خیلی ابتدایی.مال 10 15 سال پیشه ای خبر.اگه درست یادم باشه.امیدوارم این اتفاقات گذرا باشن گذرا!

دیگه نمی خوام بیشتر از این برای این مصیبت سوگنامه سر هم کنم که میشه یه کامنت بی انتها....ولش کن.راستی اشتباه نکنم یه زمانی پیگیر زبان آلمانی بودی.الانم پیگیرش هستی؟توصیه می کنم حتما ادامه بده که هم ذهن جلا می دهد و هم مهارتیست بس کاربردی.فعلا!

پاسخ:
سلام
خیلی از تجهیزات یو پی اس نیاز به تعمیرات دوره‌ای و جایگزینی باتری‌ها دارن. مثلن دکل‌های مخابراتی سیستمم تغذیه از باتری‌شون نیاز به بازدیدهای دوره ای داره تا مواقعی برق قطع میشه دکل بتونه از باتری‌ها تغذیه کنه و به مشترکین سرویس بده. اما کجا واسه این چیزا توجه و هزینه میشه؟ 

خبر بیات رو الان شنیدم، گوگل کردم و رسیدم به این ویدیو. خیلی جالبه :))

نه دیگه، آلمانی رو ادامه ندادم. وقت نکردم یه جورایی. بگو کجا کاربردی یافتیش؟
۱۵ خرداد ۰۰ ، ۰۳:۲۶ محمود بنائی

جون آدمها هیچ ارزشی نداره، نه برای اونی که برق را قطع میکنه نه برای اونی که برای اتاق عمل برق اضطراری در نظر نگرفته و اوف به هر دوشون.

پاسخ:
توجهی به این چیزا نمیشه. اکثر ما فوق فوقش یه ساعت/روز/سال بعد رو می‌بینیم (اونم اگه هنر کرده باشیم). 

به نظرت کِی از این چیزها درس خواهیم گرفت؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی