نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

تابستون شروع نشده

شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۱۳ ب.ظ

تابستون شروع نشده و من احساس می‌کنم از جهت برق و آب خیلی در مضیقه خواهیم بود.

 

امروز کار بانکی داشتم و نفر 40م تو صف بودم، نیم ساعت وایسادم تا نوبتم بشه، همین که نوبتم شد برق رفت! نیم ساعت منتظر بودم برق بیاد، آخرش رفتم شعبه‌ی دیگه. اونجا برق داشت اما نیم ساعت تو صف بودم تا کارم اوکی شد. بعد که رسیدم خونه دیدم اینجا هم برق نیست، و مجبور شدم صدتا پله رو بالا برم :((

 

+ داداشای ماینِر، لطفا مراعات بقیه رو هم بکنین و لود یکی‌دوتا مزرعه‌ رو بیارید پایین.

 

۰۰/۰۳/۰۱
ضیاء

نظرات  (۱)

سلامی نو

باید عرض کنم بنده نیز بخاطر کمبود باران و زمزمه ی خشکسالی، قطعی برق قطعی برق و  قطعی برق(سه بار گفتم چون صنعت مادر است) و این بیت کوین کلافه گردیده ام.آقا من هرچه در مورد بیت کوین خواندم کمتر فهمیدم.ماشاا...  یکی دو تا هم که نیستند  که اتریوم و .... .ولی برق نشبتا ارزان ایران و حاشیه سود بالای این کار خیلی ها رو درگیر کرده.

لود مزرعه بالا رفت دیگه پایین نمی یاد.سعدی(علیه الرحمه)سالها قبل از اختراع بیت کوین لب مطلب رو گفته بود:

آن شنیدستی که روزی تاجری/در بیابانی بیفتاد از ستور

گفت چشم تنگ دنیادوست را/یا قناعت پر کند یا خاک گور

(بعد بگین سعدی از مدیریت انرژی چیزی نمیدونست!)

تا پستی نو و کامنتی نو...بدرود!

 

پاسخ:
سلام. 
دیگه طوری شده یه مملکت رو با بیتکوین می‌گردونن (دور زدن تحریم ها و الخ). ههه
این وسطا به مردم هم رحم کنن بد نیست. بعضی ها در منزل بیمار دارن که به دستگاه وصلن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی