نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

لپ‌تاپ چسیده

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۲۳ ب.ظ

در حالی این مطلب رو می‌نویسم که لپ‌تاپم بعد از یک‌سری بهینه‌سازی‌های دستی (که خودم انجامش دادم) دیگه بالا نیومد و الان در حال ریکاوری کلی هست. و احتمالا چند ساعتی طول خواهد کشید.

+ شاید بپرسید کدوم خودشیفته‌ای عکس خودش رو می‌زنه رو دیواری که نصف روز جلوش نشسته.

۰۰/۰۳/۲۹
ضیاء

نظرات  (۶)

سلام.

خراب شدن کامپیوتر به خالت دستکاری تنظیمات واقعا حال آدم را می گیرد!من خودم از نرم افزار های tuneupزمانی استفاده می کردم.علی الخصوص AVG.که مثلا قبل از بهینه سازی رجیستری ویندوز یک بک آپ از رجیستری می گرفت تا اگر بعد از بهینه سازی نرم افزار دیگری درست کار نکرد عطای بهینه کردن را به لقایش ببخشی و UNDOبنمایی!البته این که از داده ها ی مهمت در جای امنی بک آپ بگیری از نان شب هم واجب تر است!

در رابطه با عکس خودتان روی دیوار این به ذهنم می رسد که:

-این نه منم نه من منم!

اینو گفتم یاد آهنگی به نام مولانا از خواننده قدیمی و مشهور "گیتی" افتادم.روحش شاد و یادش گرامی.

 

سلام.

خراب شدن کامپیوتر به خالت دستکاری تنظیمات واقعا حال آدم را می گیرد!من خودم از نرم افزار های tuneupزمانی استفاده می کردم.علی الخصوص AVG.که مثلا قبل از بهینه سازی رجیستری ویندوز یک بک آپ از رجیستری می گرفت تا اگر بعد از بهینه سازی نرم افزار دیگری درست کار نکرد عطای بهینه کردن را به لقایش ببخشی و UNDOبنمایی!البته این که از داده ها ی مهمت در جای امنی بک آپ بگیری از نان شب هم واجب تر است!

در رابطه با عکس خودتان روی دیوار این به ذهنم می رسد که:

-این نه منم نه من منم!

اینو گفتم یاد آهنگی به نام مولانا از خواننده قدیمی و مشهور "گیتی" افتادم.روحش شاد و یادش گرامی.

 

پاسخ:
سلام

برا من از این tune-up ها نبود. همه‌ش چندتا فایل و فولدر اضافی رو پاک کردم :))

آهنگ رو نشنیدم. الان گوشش میدم.

با سلامی نو

پس معلوم میشه اون فولدرها زیاد هم اضافی نبودند!!

پاسخ:
سلام 
آره :)))))))

با سلامی نو با این تغییرات اقلیمی تنها اثر درست و حسابی که از پاییز مونده  همین شب یلداست!یلدایتان مبارک باد.

 

https://www.youtube.com/watch?v=J7WRbNVLk7o

پاسخ:
سلااااام و صد سلام
چله‌ت مبارک باشه 

چشم بیدار بر این تلخی ایام ببند 

خواب‌هایی شکرین بهر تو دیده‌ست بهار

 

با سلام.نوروزتان پیروز!

پاسخ:
چه زیبا!
نوروز مبارکت باشه
۰۹ تیر ۰۱ ، ۱۹:۱۹ an aging logician

با سلام حدود سه چهار سال پیش شبکه نمایش یه سریالی پخش می کرد به نام بچه های بازیگوش که البته نام اصلی این سریال انگلیسیOUTNUMBERED بود.داستان در مورد یه خانواده شلوغ و داستان ها و حوادثی بود که برایشان پیش می آمد.این خانواده یک پسر کوچک داشتند که گاه و بیگاه سوالات عجیب می پرسید.یک بار درست بعد از جر و بحث پدر خانواده با مادر خانواده ،این پسر کوچولو که بن نام داره از پدرش میپرسه "چطور می تونی منو به خاطر کارهام محاکمه کنی وقتی کارهام یا به خاطر وراثته یا به خاطر محیط".صد البته پاسخ این سوال ساده است و هیچ وقت باری از مسئولیت  افراد کم نمی کند.ولی این سوال به همراه جمله ی "از زندگی آموختم...."که مدتها قبل در این وبلاگ درج نمودی مدتی است ذهنم را به خودشان مشغول کرده اند.!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی