نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

مناظره یا چه کسی در دروغ گفتن دست بالا را دارد

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۱۸ ب.ظ

کاندیداها توجه دارن که کلی کشور موفق دیگه هست که از هیچ به خیلی جاها رسیدن، اون هم با برنامه‌ریزی دقیق و عمل به اون‌ها؟

خیلی از این کشورها نه دین رسمی دارن، نه تاریخچه‌ی درخشانی واسه افتخار کردن و نه سرمایه‌ی خامی واسه شروع کردن.

 

چرا تو کشور ما این همه تلاش میشه که چرخ رو دوباره اختراع کنن؟ چرا این همه برنامه‌های مختلف میدن که خودشون هم باور ندارن به اجراشون؟

چرا از برنامه‌های موفق کشورهای توسعه یافته استفاده نمی‌کنن؟

۰۰/۰۳/۱۸
ضیاء

نظرات  (۳)

سلامی نو 

از اینکه واقعا یه نظر مشترک داریم و اون اینه که از یه کشور موفق الگوبرداری کنیم ابراز مسرت می نمایم.

و اما راجع به زبان آلمانی که فرمودی :"بگو کجا کاربردی یافتیش؟"

خوووب.....فکر کنم بعد از دیدن این مناظره فهمیده باشی کاربرد واقعی زبان آلمانی چیه!

تا پستی نو ...بدرود!

 

پاسخ:
سلام
من هم ابراز مسرت دو چندان می‌کنم :))

یعنی تو زبان آلمانی دروغ گفتن سخت میشه؟

با سلامی نو

نه منظورم مساله دروغ گفتن یا نگفتن نبود.منظورم رفتن به خارج از کشور بود.که اگه یکی ده درصد هم شک داشت این مناظره اون ده درصد رو هم برطرف می کرد.البته این برداشت من بود که قطعا خالی از ایراد هم نیست.تا درودی نو...بدرود!

پاسخ:
آهان :)
راستش من اینارو می‌بینم گاها افسوس می‌خورم چرا ۷ سال پیش که ارشد رو تموم کردم واسه رفتن اقدام (تحصیلی) نکردم. البته هنوز هم فرصت هست، ولی این همه مدت خیلی فکر کردم و به این نتیجه رسیدم بودن در کنار خانواده واسم مهم‌تره. امیدوارم روزی نرسه که حسابی پشیمون بشم.

مجددا سلام

بله داداش منظور همین بود.البته تا مجردی قدرت مانور داری.بعد از ازدواج اقدام تحصیلی  (و هر نوع اقدام دیگه ای!!)عملا غیر ممکن میشه و زمین گیر میشی:( 

پاسخ:
سلام 
آها، آره خب بعد از ازدواج دیگه 10 برابر سخت تر میشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی