نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

سفر

جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ

میگن سفر کردن و به مسافرت رفتن باعث میشه آدم پخته تر بشه. 

همچنین باعث میشه افراد دیگه رو در حین سفر بهتر بشناسه.

نکته اینکه فواید سفر با سختی های سفر رابطه ی مستقیم داره!

سفر اخیرمون به واقع چنین بود و لحظات بسیار سختی رو سپری کردیم. از جمله خراب شدن ماشین در

جاده کوهستانی زنجان-گیلوان.

به عنوان یک تجربه، هیچ وقت به امداد خودرو اعتماد نکنید؛ چون وقتی تماس گرفتیم و گزارش خرابی ماشین

رو دادیم، به محض این که گفتیم در فلان جاده هستیم، با بی رحمی خاصی گفتند نیرو نداریم! و برای اینکه از

سرشان کنند، گفتند به احتمال زیاد از آمپر بنزین هست و بنزین تمام کرده اید!! در حالی که کویل ماشین 

سوخته بود.

اما خدا بی مهری اونا رو خیلی زود با مهربانی های مردم شهر آب بر از دلمون بیرون کرد. انصافا هر لطفی 

که در حقمون انجام می دادن واسه رضای خدا بود و من شیفته ی اخلاق اون ها شدم. اخلاقی که بهش 

نیاز داشتم.

در مقابل مردم شهر مشهد اکثرا اخلاق و رفتار مناسبی ندارند و تحمل کردنشان بسیار سخت است! 



ناشکری خدا نباشد، اما به اعتقادم اگر تابستان را در خوابگاه سپری می کردم مفید تر می توانستم 

از وقتم استفاده کنم. علاوه بر آن به گونه ای برنامه نویسی شده ام! که در کوران سختی ها بازده کاری 

بسیار بالایی نشان می دهم. 

برای ترم جدید برنامه های زیادی دارم، از جمله کنکور دکتری!، 3 واحد درس تئوری + سمینار و پروژه ارشد.

پس کوران سختی برقرار است!


۹۲/۰۶/۱۵
ضیاء

نظرات  (۲)

منم مردم مشهدو دوست ندارم.واسه همین ترجیح میدم سفر کوتاه به اونجا داشته باشم.
.............................................
خوب البته تو خوابگاه ادم بهتر به کارهاش میرسه
اما
به نظر من ادم یه کم کاراش عقب بیفته طوری نیس
چون وقتشو با کسایی که دوسشون داره گذرونده
ادم تو طول سال چقد از صبحانه ناهارا شامایی که با خانواده سر یک سفره نشسته رو از دست بده
چقد از لحظه هایی که میتونه به چشم پدرومادرش با محبت نگاه کنه بهشون ب زبون بی زبوی بگه عاشقوشونه رو از دست بده.
مگه اخه این کارای عقب افتاده کی تموم میشن
کسایی که همیشه خونن قدر این لحظه ها رو نمیدونن
اما من وقتی پیش خانوادمم با همه وجودم این نیاز به شنیدن صداشون دیدنشون و...حس میکنم
خیلی وقتا وقتی باهام حرف میزنن میرم تو هپروت اصلن نمیفهمم چی میگن فقط از داشتنشون پیش هم بودنشون غرق لذت میشمو هی خدارو تو دلم شکر میکنن
همیشه ازین میترسم که یه روز این فرصتو از دست بدم این که میترسم یه روز خدایی نکرده یکیمون نباشیم اون وقته که ادم میفهمه حاضره همه چیز دنیا رو با یه ساعت اصن یه دقیقه حضور عزیزاش عوض کنه..........
مهندس حسرت این چیزا رو نخورید.شما تابستونو پیش خانواده تون بودیداااااااااااااااااااااااااااااااااکاریی که عقب افتادن خودشون جلو میفتن باور کنید


پاسخ:
پاسخ:
بله، همینطوره که میگید. ایشالا ی توربویی بوستری چیزی باشه که ما را جلو بندازه.
البته به نظر من اکثر انسان ها اینطوری برنامه نویسی شدن و تو مواقع سختی، بازدهی بالایی از خودشون نشون میدن!
چقد از این اصطلاحه "برنامه نویسی" خوشم اومد:D
خیلی با کلاسه! یادم باشه استفاده کنم!

+زیارتتون قبول!

پاسخ:
پاسخ:
اگه می گفتین نصف انسان ها راحت تر قبول می کردم!
اصطلاحه قابل نداشت!
+ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی