نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

فرایند کاری من!

دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۵۷ ق.ظ

استاد واسم یک مسئله تعریف کرده و ازم خواسته که یه هفته ای جمش کنم.

یعنی من الان همچین دوره ای رو سپری می کنم : 

و الان در مرحله ی زرد رنگ هستم! 

همیشه اینطور بودم! البته بدون گریه

۹۲/۰۶/۱۸

نظرات  (۲)


بعضی وقتا یه کم گریه لازمه اما واسه ی من.......
الان یاد شرایطی که هیچ کی زبون منو نمیفهمید افتادم.این حس چه رنگیه؟
همه چی درست میشه امیدتون به خدا باشه و تلاشتونو بکنید بردبار باشید امروز شنیدم امام علی گفته تو شرایط سخت حتی اگه نمیتونید تحمل کنید رفتار بردبارانه نشون بدید
منم این روزا روی خط زردم اما سعی میکنم بردبار باشم

پاسخ:
پاسخ:
مرد که گریه نمیکنه! (شوخی)
فک کنم خاکستری باشه.
دقیقا حکایت منه! دیشب تا ساعت 3:30 صبح روی ارائه ام کار می کردم و دو زنگ اولمم نرفتم و باز یه کم رو خود گویشم کار کردمو بعد از نوشتن امتحان ریاضی ام هم دوباره دو زنگ دیگه ام هم پیچوندم و اومدم روش کار کردم.. ولی دیشب دقیقا همون قسمت سبز این نمودار رو تجربه می کردم.. تازه به علاوه ی ارائه ام، این امتحانمم وبالم بود.. که خوش بختانه دیگه همه چیز امروز بالاخره تموم شد :)

پاسخ:
پاسخ:
خدا رو شکر!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی