نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

خواب

جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۱۴ ب.ظ

صبح امروز دو تا از ترسناک ترین خواب های زندگیمو دیدم، که حسابی روح و روانم رو ریخت بهم.

تصویر زیر، یک عکس از فیلم زیبا و دیدنیه "تلقین" (Inception) هست.

 

به جرأت می تونم بگم بهترین فیلمی هست که توی زندگیم دیدم.

موضوع فیلم در مورد خواب دیدن هست و عده ای که دوس دارن خواب ببینن و زندگیشون رو در خواب دنبال کنن.

البته توصیف فوق مبتدی ترین توصیف من هستش! توصیه می کنم حتما ببینید.

 

نظر شما در مورد خواب چیه؟



۹۲/۰۷/۱۹
ضیاء

نظرات  (۴)

عالیست.. من عاشق خواب دیدنم.. اولا به خاطر این که تا حالا خواب های خیلی جالب و خُفی دیدم. دوما، و این دلیل اصلیمه، به نظرم خواب دیدن به آدم اجازه می ده و اصلا خواب این رو فراهم می کنه که آدم به دنیای دیگری راه پیدا کنه و چیز هایی که با چشمان معمولی آدمیزادیش نمی تواند ببیند رو، ببیند. قابل ذکر است این دو دنیا یکدیگر را تکمیل می کنند!
خطم جلسه.
بدرووووووووود

پاسخ:
پاسخ:
بسیار عالی. حتی من الان به این نتیجه رسیدم که خواب بد نداریم، در صورتی که بخوایم واقع بینانه نگاه کنیم
سلام
خوب مثلا توی خواب چه چیزهایی رو می بینید که با چشمان آدامیزادی نمیشه دید؟
*اصلا یادم نمیاد نظر قبلیم چی نوشته بودم:-S

پاسخ:
پاسخ:
فک کن 2 سال روی پروژه ت کار کرده باشی؛ اما صبح روز دفاعت یکی بیاد لپ تاپتو بدزده! تو هم توی خواب حسابی باورت بشه!
پس اون خواب حسابی ترسناکت این بود؟

یه بار فقط یه بار خواب دیدم که مامان بزرگم فوت کرده!تاصبح تو خواب باورم شده بود و گریه میکردم!

پاسخ:
پاسخ:
خیلی!
خدا حفظش کنه.
خوب خواب بد داریم ما.وقتی خوابی ببینی و از خواب با حالت بدی بیدار شوی-مثلا دندانت قفل شود-ان خواب خیلی بد است.
من خودم تجربه کردم یکبار در خوابم یکی از اقوام را دیدم که قهقهه میزد.با حالت بدی از خواب پریدم صدقه دادم اما .......همان روز صبح ی- فاجعه در زندگیش رخ داد من از خواب بد میترسم.
اما بقیه خواب هایم جدیدا عینا تعبیر میشوند مثلا یکبار خواب دیدم
که در گرفتن خوابگاه در کارشناسی دچار یک مشکلی شدم.صبح که شد رفتم دانشگاه دقیقا ان مشکل پیش امد.
یا یکبار خواب دیدم دندادنم افتاد رفت عد گذاشتم سرجاش
فردای انروز همان دندانم درد گرفت و مرا کشت دکتر نا امید بود اما ترمیمش کرد:دی و مثالهای بی نهایت زیاد.
البته خواب فرصتیست که ادم ادمهایی که دوست دارد و یتواند دیگر نمیتواند بببیند ..ببیند... من خود در خوابم یکبار کسی را که دیگر نمیتوانم ببینینمش در اغوش گرفتم ...تا باشد ازخوابها
فیلم رو هم ندیدم اما برای ما هیچ فیلمی 12مرد خشمگین نخواهد شد.

پاسخ:
پاسخ:
12 مرد خشمگین رو دیده ام. فیلم تاثیرگذاری ست ... اندیشه بیننده سرتاسر فیلم دچار تغییر می شود.
پیشنهاد می کنم فیلم Inception رو نیز ببینید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی