نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

پنج تا

يكشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۵۰ ق.ظ

معلم سال دوم و سوم راهنمایی مون تاکید می کرد که در هر شغل و پستی که باشین، سعی کنین

جزء پنج تای اول باشین!

اگه قنادی دارین، سعی کنین جزء پنج تا قنادی برتر شهر باشین. اگه دانشجو هستین سعی کنین جزء

پنج تای اول ورودی تون باشین و ...

و من به این جمله شدید نیاز دارم.


فردا با استادم قرار هفتگی دارم. هر هفته بعد از قرار، موجی از انرژی بهم تزریق میشه. ایشون جزء

برترین های دانشگاه هستن.

۹۲/۰۷/۲۱
ضیاء

نظرات  (۴)

چه رشته ای می خوانی؟
اتفاقا من هم مر وقت می رم پیش پرفسور عکاسی، عکسامو بهش نشون می دهم، پر از امید و انرژی می شم.. البته شاید چون فعلا بقیه چیزام هواشون ابری اند.

پاسخ:
پاسخ:
یعنی چی بقیه چیزا هواشون ابری ان؟
یعنی بقیه قسمت های زندگیم.. الکی همش ناراحتم.. یعنی هم چون دیگه داره دلتنگیم برای مامانم زیاد می شه، همم چون یه جوری شدم.. ارتباطم با »دوست صمیمیم« مقداری داغونه و راستش حوصله اش رو هم خیلی ندارم.. کلا یه جورایی از همه چیز خسته شدم و فشار روحی ام داره عذیتم می کنه..
eeee... همرشته ی بابام و داداشم و دایی کوچیکمی..
راستی، خودم نوشته بودم نمی خوام اون یارو نوید بهم بگه شیرین و این حساسیت هام، شما ناراحت نمی شی می گم »تو« و فعلامو اینجوری صرف می کنم؟

پاسخ:
پاسخ: آهان!
چقد خوب که هم رشته ای درومدیم! البته گرایش من کنترله
کاری که انجام میدی یا باید تو زمینه ش بهترین باشی یا بدترین!حد وسط نباید بود!
مثلا اگه درس میخونی یا باید عالی ترین باشی یا بدترین داشن آموز!
اگه تنبلی می کنی یا باید تنبل ترین فرد باشی یا اصلا نباید تنبل باشی!
من تو مثال دومم الحمدلله در گزینه اول می گنجم:))
البته این عقیده منه;)

پاسخ:
پاسخ:
چقدر خوب که جزء گروه اولی.
من هم در گذشته مثل تو فکر می کردم اما بعدا دیدم نمیشه این تفکر رو در تمام موارد تعمیم داد.
اگرچه این عقیده در امور مثبت زندگی به نظر صحیح میاد؛ اما در اموری چون تنبلی نمیشه به این نتیجه رسید! فرض کن بخوای تنبل ترین فرد جامعه تون بشی! رسیدن به چنین جایگاهی مستلزم هزینه های بسیاری، از جمله نرسیدن به امور شخصی خود، هستش!!!
ساعت نزدیکه یک و نیم نصف شبه و منم مثل این زامبی ها دارم می شم از خستگی... اما بالاخره 4 تا عکس آپلود کردم!!! ببینشووووووون!!!

پاسخ:
پاسخ:
وای! حتما خیلی زحمت کشیدی . اومدم که ببینم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی