نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

Unknown

جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۱۸ ب.ظ

آموزش انگلیسی خیلی کند اما عمیق داره ادامه پیدا می کنه؛ و من از این شیوه ی آموزش راضی هستم.

اندکی از سرعت انجام پروژه ی ارشد کاسته شده؛ به مشکلی برخوردم که هنوز از پسش بر نیومدم.

چند تا عکس قشنگ و معنی دار! :





۹۲/۰۸/۱۰
ضیاء

نظرات  (۲)

اگه آدم بتونه از اشتباهاش درس بگیره، بنظرم شکست مهم تر از موفقیته!البته اینُ پدرم هر دفعه بعد آزمون های قلم چی میگن، شاید دلیلش روحیه دادن به من باشه:دی

این جمله سیاهه هم خیلی تاثیر گذاشت!منقلب شدم!
برم شیمی بخونم!نگه داشته بودم واسه شنبه!

پاسخ:
پاسخ:
احسنت به پدرجانت.
باید بگم جمله عکس دومیه رو حک کنن رو گوشواره اویزه گوشم کنم:|

پاسخ:
پاسخ:
چشم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی