نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

Unknown

دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۰۶ ق.ظ

چند روزی هست که پروژه ی ارشد جواب نمیده! نمیدونم چ مرگش شده که عینن روابط ذکر شده تو یکی 

از مقاله ها رو پیاده سازی می کنم اما جوابی که می گیرم با جواب ذکر شده تو مقاله زمین تا آسمون فرق

می کنه! از من اصرار، از اون انکار ... اینجاش واسم جالبه که امروز وقتی به استادم موضوع رو گفتم، 

خوشحال شد!


من تو تصویر بالا یه قلب می بینم! شما چی؟

 
نیازی نیست، جز طلب بخشش از اون. ببخش من رو به خاطر همه کارهایی که غیر از خواسته تو کردم 

و نتیجه ش جز تباهی نبود!

۹۲/۰۸/۰۶
ضیاء

نظرات  (۴)

»نیازی نیست، جز طلب بخشش از اون. ببخش من رو به خاطر همه کارهایی که غیر از خواسته تو کردم
و نتیجه ش جز تباهی نبود!«
؟
نمی فهممش..

پاسخ:
پاسخ:
یعنی تمام نیاز و خواسته ام از اون اینه که من رو ببخشه! چون که خلاف خواسته ی اون عمل کردم و تیجه ای که گرفتم، جز ویرانی، چیز بیشتری نبود...
اوخــی.. ایشاالله می بخشتت

پاسخ:
پاسخ:
ایشالا
منظورتون از قلبی که میگین رو واضح بیان کنین!
من که می بینم دارن به هم ابراز علاقه وحشیانه می کنن:D
والا!

پاسخ:
پاسخ:
دهن دو تا شیر رو به همدیگه بچسبونید! یه قلب وارونه دیده میشه ...
استاد باحالی دارید
شیر انسجام درونی داره:|
شیرماده هه قشنگ تر است تازه خوشم امد با اینکه زور شیر نر بیشتر تسلیم نمیشه اورین دارد

پاسخ:
پاسخ:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی