نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

Unknown

چهارشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۵۴ ق.ظ

این روزا فکرای زیادی تو سرم هستند؛ از جمله اینکه ثبت نام آزمون دکترا شروع شده، و باید بشینم سبک سنگین کنم که واسه دکترا خوندن مناسب هستم یا نه!

و عکس زیر واقعا حرف دل من رو زده ... 

۹۲/۰۹/۰۶
ضیاء

نظرات  (۲)

فک نکنم بشکنه.. قابلیت برد چنین جنگی رو ندارم.
دکترا.. اگه از این همه درس خوندن خسته نیستی می تونی خوب شرکت کنی، ضرری که نداره.. ولی می تونی هم بی خیالش شی و بعد از 15 سال تحصیل، وارد بازار کار شوی.. البته خودم تحصیل کردن رو با وجود این که دوست دارم زود شروع به کار کنم، ترجیح ی دهم.. آدم با تحصیل همچنان آموزش می بیند و چیز های جدیدی یاد می گیرد. عجب مشورت کمک کننده ای دادما

پاسخ:
پاسخ:
إوا! یاد شعر سعدی افتادم:

دل من نه مرد آن است که با غمش برآید/ مگسی کجا تواند که بیافکند عقابی!
البته دور از جون ها!

تصحیح می کنم: بعد از 18 سال!
باید فاکتور های زیادی رو در نظر بگیرم.
22-18=4
از چهار سالگی درس می خوانی؟! اوووووف..
شعر هم برا درک من خیلی بالاست.. معنیش یعنی بانو از اون بید ها نیست که با چنین باد هایی بلرزه؟

پاسخ:
پاسخ:


5 سال ابتدایی
3 سال راهنمایی
4 سال دبیرستان و پیش دانشگاهی
4 سال کارشناسی
2 سال ارشد
سر جمع میشه 18!

نه نه ! مفهوم شعر ی چیز دیگه رو میگه: منظورش اینه که من زورم به غم نمی رسه! و از قبل شکست خورده ام!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی