نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

Unknown

شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۳۲ ب.ظ

 مثه این که اومدیم این دنیا تا وقتمون رو سپری کنیم. انگار یه وقتی بهمون مفت داده شده تا خرجش کنیم بدون هیچ هدفی. خیلی از کارا رو انجام میدیم بدون دلیل اما واسه کارای مهم دلیل می خوایم!

چندین و چند روز روی عادتی کار می کنی ... روی یه عادت خوب و بعد همون چندین و چند روز که تونستی به طرز دلخواه انجاش بدی ... این خیال میاد به ذهنت که دیگه تموم شد! و همه چی حله ... اما همه ی این تلاش هات، تو کمتر از "یک إنُمِ" همون چندین و چند روز به بادمیره! (إن به سمت خیلی بزرگ ها و إن عددی است غیر طبیعی)

توی عمرم تا این حد احساس نکرده بودم که می بینی یه چیزی واست مضره، اما انجامش میدی چون میلت میکشه. تا این لحظه از عمرم، معتاد ها و سیگاری ها رو درک نکرده بودم، هیچ وقت. همیشه تو ذهنم سرزنش می شدن. شنیده بودم هر کی تو زندگیش پستی و بلندی زیاد می بینه، اما فکر نمی کردم تا این حد. 

به قول یاس: زخم من نمیتونه بشه پانسمان، از تو خوردم ... 

۹۲/۱۰/۲۸
ضیاء

نظرات  (۱)

سطر اول جالبه.. افکار همیشگی من.. دنیا خیلی عجیبه.. همش توش می مونم.
چه عادتی؟ نماز صبح خوندن؟

پاسخ:
پاسخ:
حالا یکیش میتونه همون نماز صوب خوندن باشه! بعدی صبحه زود بلند شدن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی