نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

Unknown

شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۴۵ ق.ظ

خیلی خوبه که خدا نمیذاره بدی ها و عیوب افراد واسه بقیه نمایان بشه!

اگه میذاشت، شرط می بندم مردم تو بدی کردن از هم سبقت می گرفتن!

۹۲/۱۰/۲۱
ضیاء

نظرات  (۴)

همچین حرفی خبر از یه دل پر میده

پاسخ:
پاسخ:
خب باید بگم اینطور نیست. من صرفا نتیجه ای از افکار روزانه ام رو نوشتم. همین.
حماقتشون حد نداره.

پاسخ:
پاسخ:
هممم. آره همینطوره.
خوب من خودم بی دلیل به چیزی فک نمیکنم گفتم شابد شمام اینجوریید
به نظر من هم
اگه میذاشت، شاید تو بدی کردن از هم سبقت می گرفتیم!
یه جورایی مسیله قبح گناه پیش میومد

پاسخ:
پاسخ:
یعنی چی؟ متوجه نمیشم.
وقتی ما ببینیم دیگران گناهی رو انجام دادن انجامش خیلی برامون راحت تره تا وقتی که فک کنیم ما جزءمعدود گناهکارانیم.
وقتی عیب بقیه رو دونی عیب خودتو کوچیک میبینی و به همین خاطره که خدا خودش عیب مارو اکار نمیکنه و از ما میخواد نه عیب خودمون رو برای بقیه اشکار کنیم نه عیب بقیه رو...
و اگر قراره با کسی صوبت کنیم فقط با خود خودش صحبت کنیم.
البته این دلیلی که برای من روشن و اثبات شدس بقیشو نمیدونم...

پاسخ:
پاسخ:
ها، حالا فهمیدم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی