نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

Unknown

شنبه, ۷ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۳۸ ب.ظ

صبح امروز اتفاق غیر قابل پیش بینی افتاد. در حالی که تازه از خواب بلند شده بودم، دیدم 11 تماس بی پاسخ از شماره ی خصوصی (private number) داشتم! همین که خواستم دقیقتر بشم، یک بار دیگه موبایلم زنگ خورد در حالی که شماره ای نشون داده نمی شد. به خیال خودم که احتمالا بچه های بالا تماس گرفتن، گزینه ی answer رو انتخاب کردم و در حالی که فارسی حرف میزدم، صدایی شنیدم که به زبون انگلیسی حرف می زد! ناچاراً و اجباراً کلید آلترنیتیو شیفت ذهنم رو زدم! تا باهاش صحبت کنم ... فهمیدم که یکی از دوستانی هست که در skype باهاش آشنا شدم. مکالمه ی ما دیری نپایید و به نرم افزار مذکور منتقل شد. بهم گفت خیلی تند حرف میزنی و من متوجه نشدم!! 

نکته: اگر صحبت کردن به انگلیسی را بلد نیستید، تند تند حرف بزنید! کلمات انگلیسی نباید بیش از مدت زمان معینی در کلامتان جاری شوند!!



۹۲/۱۰/۰۷
ضیاء

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی