نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

Unknown

پنجشنبه, ۵ دی ۱۳۹۲، ۰۵:۵۶ ق.ظ
ساعتی پیش در پیج روشنفکری دینی مطلبی رو خوندم در باب اینکه 25 دسامبر سالروز تولد حضرت مسیح نیست! بلکه مسیح در تابستان متولد شده و در واقع 25 دسامبر سالروز تولد میترا (خدای خورشید) می باشه! (دانلود مقاله)

واکنش هر کسی با شنیدن چنین مطالبی برای اولین بار، چیزی جز انکار یا شک در اصل موضوع نیست!



من خودم وقتی می خوام حقیقتی رو به فردی بگم که اون حقیقت خلاف چیزی هست که تو ذهنشه، سخت موفق میشم. واقعا هنره.



بخشی از تلاش امروزم حول وصل شدن به اینستاگرام از طریق لپ تاپ گذشت. در مسیر بررسی، به موفقیت هایی نیز دست یافتم. 

اینستاگرام را دریایی از عکس هایی یافتم که لزوما هدف شان انتقال معانی بلند پایه نیست. فهمیدم که برای سپری کردن بیشتر عمر، بعد از خوش گذرانی در فیس بوک، طراحی شده و درگیر شدن با چنین سایت هایی به واقع آدمی رو از مسیر اصلی زندگی دور میکنه. در واقع ترسیدم! باید بگویم که جواب نیاز ناشناخته ی من آنجا نبود!



یادم هست چند وقت پیش که داشتم با دوست چینی ام (خانوم Na) صحبت می کردم، بحثی شکل گرفت پیرامون اینکه به اصطلاح abroad کنیم یا نه؟! اون هدفش مشخص بود و می خواست به آمریکا مهاجرت کنه. برای رسیدن به هدفش، روی زبان انگلیسی بسیار کار می کرد و در مدت کوتاهی تونست خوب بنویسه و صحبت کنه. برای همگرایی بیشتر بحث من نیز گفتم که چنین قصدی (مهاجرت) دارم! اما مردد هستم که دکترا بخونم یا نه؟!! وقتی علت تردیدم  رو جویا شد، گفتم که: "با دکترا خوندن تو کشور بیگانه، چه فایده ای میتونم به مردمم برسونم، وقتی اون ها رو در رنج می بینم؟!" و اون از این حرفم بسیار خوشش اومد: ^_^

براستی وقتی تکنولوژی رایج در کشورم، ایران، بسیار پایین تر از علم ارائه شده در دانشگاه هاست، تحصیل در دوره ی دکترا چه ضرورتی داره؟!

۹۲/۱۰/۰۵
ضیاء

نظرات  (۱)

اینستاگرام
من دیروز از طریق اینستاگرام با یک عکاس ارتباط گرفتم که خیلی خفنه و به خودمم در مسیر رسیدن هدفم می تونه کمک کنه.. می گفت بعد از دیپلم اش یک راست رفت به عنوان عکاس کار کرد و حالا هم موفقه. کلا این نکته ی مثبت اینستا هست :)

در مورد دکترا خوندن تو خارج هم... ایشون راست گفته! دائی من داره آمریکا دکترا می خونه و یک موضوعی داره که اصلا به درد ایران نمی خوره.. به نظرم آدم دکترا خوبه بگیره اگه واقعا به دردش می خوره برای شغل اش.
نه فقط برای دکتر صدا شدن.
پریشب اتفاقا یه مستند در مورد مدرک گرایی از آرمان مدیا می دیدم.. حالا بیاد تو اینترنت می تونی ببینیش. یه نقد هم در مورد اش تو روزگارم می خواهم بنویسم..
بدروووود

پاسخ:
پاسخ:
چرا میخند؟!!
من به این قسمت از اینستا دقت نداشتم! به هر حال قبل از هر چیزی باید نگرشم رو تصحیح کنم!
اون راست نگفته! معلومه که دقیق نخوندی ها! اون جمله از من بودش!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی