نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

Unknown

سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۱۹ ق.ظ

گاهی وقتا، دقیق تر بگم گاهی شب ها، حس خوبی بهم دست میده، سوال های خوبی می تونم بپرسم، به چیزهای مثبت و خوبی میتونم فکر کنم که مابقی روز تواناییش رو ندارم. تو این شب ها دوست دارم که بیدار بمونم تا صبح ... بیدار بمونم تا خدای نکرده این حس خوب از بین نره!

۹۲/۱۱/۰۱
ضیاء

نظرات  (۳)

بستان و بده بگوی و بشنو
شب‌های چنین نه وقت خوابست
امشب شب خلوتست تا روز
ای طالع سعد و بخت فیروز
شمعی به میان ما برافروز
یا شمع مکن که ماهتابست


پاسخ:
پاسخ:
من هم تا وقت نماز صبح بیدار موندم!
اره دقیقا
بعد خوابید.... فردا صبش با ذوق پا میشی به روالت ادمه بدی اما...(البته در مورد من)

پاسخ:
پاسخ:
:)
ولی من دوس دارم همه شب رو بیدار بمونم
اگه عاتتیس بشه موشکلی نیس
ارامش شب ادمو اروم میکنم
امام علی یادمه توی حدیثی گفته بود
ادمای موفق شبا رو بیدار میمونن
دقیقش یام نیس ولی مضمونش همین بود

پاسخ:
پاسخ:
خب تو که میگی این همه فایده داره، سعی کن بیدار بمونی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی