نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

یکی درد و یکی درمان پسندد

دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۱۷ ق.ظ

بعد از نگارش پست قبلی، از واکنش های خوانندگان وبلاگ بسیار متعجب شدم!

یکی خواند، نظر هم داد اما به صورت خصوصی ...

یکی خواند، نظر داد اما به صورت پیامکی ...

چند نفر هم نمی دانم خواندند یا نه، و البته باز هم نظر ندادند به هیچ صورتی ...

دوستان! هدف از نوشتنم در این وبلاگ چیزی جز مضاربه ی آرا نیست. مضاربه هم یعنی اینکه بتوانیم با جمع بندی افکار خود به نتیجه ی مطلوبی برسیم.

 

من به آفریده ی برتر خداوند، برای فکر کردن، ایمان دارم.

ایمان دارم که اگر آدمی بخواهد به حقیقت پی ببرد، دیر یا زود به آن دست خواهد یافت.

من به خوانندگانم ایمان دارم.

۹۲/۱۲/۱۹
ضیاء

نظرات  (۱)

ممنون به خاط ایمانتون...


پاسخ:
پاسخ:
خواهش میشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی