نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

Unknown

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۵۱ ق.ظ

اگر از من بخواهید تا تاثیرگذارترین افراد زندگی کنونی م را برایتان بگویم، به قرار زیر خواهد بود:


        عبدالکریم سروش


علیرضا شیری


غلامحسین ابراهیمی دینانی

ابراهیم میثاق


محمدرضا شعبانعلی


محمد نجفی


علی سخاوتی


۹۲/۱۲/۲۸
ضیاء

نظرات  (۲)

منم علیرضا شیری رو دوست دارم.. حرف هایی که ازش شنیدم رو خیلی پسندیدم.

پاسخ:
پاسخ:
:) بسیار هم عالی. چرا پست نمیذاری پس؟
چهایده جالبی 
منم این کار رو خواهم کرد
از بین این افراد فقط علی سخاوتی رو میشناسم که حدود یک ماه پیش کاملا اتفاقی باهاش اشنا شدم و به توصیه ی  ایشون وبلاگ رو ساختم
پاسخ:
توصیه می کنم تک تک این افراد رو بشناسی. این ها دوستان قدرتمندی برای من بودند و هستند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی