نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

Unknown

پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۳۶ ق.ظ

بار ها و بار ها اتفاق افتاده افرادی که برای اولین بار می بینمشون، بهم میگن: 

* قیافه ی شما برام خیلی آشناس! من شما رو جایی ندیدم؟

و من هم با یک لبخند جوابشون رو میدم!


۹۲/۱۲/۲۲
ضیاء

نظرات  (۳)

چقد اینجا عوض شده!!!

به منم میگن...شما رو قبلا دیدم....حتما خیلی شبیه یه نفری که من دیدم...
اما من به لبخند راضی نمیشم.صوبت میکنم درین مورد

من اعتقاد دارم ادما توی چند تیپ قیافه دسته بندی میشن و همیشه وقتی یه ادم جدید میبینم تو دیتابیس همه ادمای زندگیم دنباله ادمای شبیه اونم.شباهتی که شاید از نظر خیلیا شباهت نباشه اما من اونا رو یه سبک چهره میدونم.
و احساسم نسبت به ادمای قبلی خیلی برقراری ارتباط جدید رو تحت تاثیر قرار میده.که به نظر خودم جالب نیس

پاسخ:
پاسخ:
خونه تکونی پیش از سال جدیده!
چه جوابی بشون می دی؟
راستی قالب جدیدت یه جوریه.. به چشم غریبه.. حس خنثی یی بهش دارم..

پاسخ:
پاسخ:
جوابم همون لبخنده س! البته بعد ترش هم میگم که احتمالا! بعد می پرسن از شهری که توش بزرگ شدم و میگن که اصلا لهجه نداری

قالب عوض شد!
آهـــان :)
این قالب رو به شخصه بیشتر دوست دارم.. گرم تر از قبلیه :)

پاسخ:
پاسخ:
ما هم به نظر شخص شخیصه شما احترام میذاریم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی