نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

Unknown

پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۳۵ ق.ظ

سمینار نبوغ زندگی دانشجویی.

منتظر سخنران اصلی سمینار، علیرضا شیری، هستیم. 18 دقیقه از وقت مقرر گذشته اما هنوز نیومده.

تنها اقداماتی که در راستای اجرای سمینار انجام شده، چیدن صندلی های راحتی، روشن کردن پروژکتور، و اومدن شنونده ها به سالن هست. و مثه اینکه کابل پروژکتور مشکل داره و پسری در حال ور رفتن با اون هست.

صندلی هایی که روشون نشستیم بسیار راحت هستند که اگر از من بپرسید به هیچ وجه مایل نیستم جلسه را به سمت کلاس درس ترک کنم.

هم ردیف با من دختری نشسته که بسیار ساکته مثه من.

پشت سرم سه تا دختر نشستن که در مورد لپ تاپ و گوشی اینجور چیزا صحبت می کنند. نظراتی که میدن نیمه تخصصی هست و باید بگم این هم ازشون انتظار نمیره واقعا! فقط در شریف!

در دقیقه ی 25 سخنران وارد میشه و کول دیسک خودش رو وارد لپ تاپ میکنه. قیافه اش با اونی که تو تلویزیون میبینیم کمی فرق میکنه. ...


۹۲/۱۲/۱۵
ضیاء

نظرات  (۲)

:)

پاسخ:
پاسخ:
لبخند میزنی؟ تو کجای درخت ایستادی؟
من اونی هستم که توسط قلاب داره از درخت می ره بالا..
تو کجاشی؟

پاسخ:
پاسخ:
منم همونی ام که تنه ی درخت رو بغل کرده! درست بالا سرت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی