نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

آروم تر ...

پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۳۷ ب.ظ


گاها احساس می کنم حجم اطلاعاتی که از ذهنم رد میشه بسیار بالاس!

و نمی تونم بیشتر ادامه بدم.

اینکه شتاب بالایی دارم در یافتن مسیر صحیح زندگیم، ممکنه باعث بشه که چپ کنم!

شاید بهتر باشه چند وقت مصرانه به دنبال حقیقت نباشم ...

کمتر در مورد واقعیت های دور ِاطراف فکر کنم ...

به خودم و ذهنم تا وقت ِدفاع از تز، مهلت بدم تا استراحت کنه ...

این طوری ذهنم آروم تر میشه.

۹۳/۰۳/۲۹
ضیاء

نظرات  (۲)

مثه معده که کمی جا بذاری واسش بتونه تکون بخوره  احیانا غذا هضم شه قصه ورد اطلاعات هم  میتونه چیزی ازین دست باشه ساختارش.

 

خونه جدیدت مبارک.بزودی میام اینجا خونه میسازم.از بلاگفا زیاد خوشم نمیاد.

پاسخ:
هممم. تشبیه خوبی بود.

حتما بیا اینجا. واست دعوت نامه می فرستم. میتونی پست های بلاگفا رو خیلی راحت به اینجا منتقل کنی.
موافقم!
خیلی اوقات حتی آدم به جواب سؤالات می رسه، وقتی بهشون فک نکنه.. ?You know
مثلا وقتی آدم داره به یه چیزی فک می کنه و بعد یادش می ره.. هر چه بهش فکر کنه یادش نخواهد اومد اما وقتی فکر را آزاد کنه و دیگر به آن موضوع فکر نکند، یادش خواهد آمد.
پاسخ:
منم موافقم. گاها اینطور میشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی