نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

مونولوگ های ماندگار تاریخ سینمای ایران

جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۰۸ ب.ظ


فایل زیر تعدادی از مونولوگ های ماندگار تاریخ سینمای ایران رو شامل میشه. چندین و چند بار تماشا کردم و هر دفعه اشک در چشمانم حلقه زد.


عنوان: مونولوگ های ماندگار تاریخ سینمای ایران
حجم: 11.9 مگابایت

مونولوگ ماندگار فیلم "از کرخه تا راین":

خدا... خدا... چـــرا اینجا؟ / رو زمین دنبالت گشتم ، نبردیم / تو دریا دنبالت بودم ، نکشتیم / تو جزیره ها دنبالت گشتم ولی فقط چشمهام رو گرفتی، این تن رو نبردی / چرا اینجا؟ // من شکایت دارم ، من شاکیم! / پس کو اون رحمانت؟ کو رحیمت؟ / آخه قرارمون این نبود ...

۹۳/۰۶/۲۱

نظرات  (۲)

۲۱ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۰۱ محمود بنائی
قشنگ بود ولی از کرخه تا راین واقعا عالیه!
وقتی کوچیک بودم این فیلم را توی سینما دیدم و تحت تاثیر داستان وبخصوص آهنگ فیلم قرار گرفتم!
چند سال بعد که خوندن نوشتن یاد گرفتم، فهمیدم اسم فیلم از کرخه تا راین هست، نه عسکر ختاران :)
پاسخ:
محمود جان هر چه بیشتر در مورد کودکی خودت می نویسی، تصویر کودکی به شدت دوست داشتنی در ذهن من شکل میگیره!
چه پُستِ خوبی! :)
از کرخه تا راین، یک شاه‌کار است...
پاسخ:
ممنون.:)
کارهای ابراهیم حاتمی کیا طعم به خصوصی دارند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی