نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

معرفی کارگاه

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۹ ب.ظ

بیست تا سی سعی می‌کنه به جنبه‌های گاهاً نپرداخته بیست تا سی ساله‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشه و برای این هدفش برنامه‌های مختلفی داره.

12 دی ماه کارگاه "جهانگردی ماجراجویانه و ارزان" رو برگزار می‌کنیم. قراره تو این کارگاه، حسین عبداللهی، تجربیاتش از سفر به حدود 60 کشور از هر 6 قاره دنیا را روایت کنه؛ سفرهایی ارزان، عموماً درازمدت و با کوله‌پشتی از شهری به شهر دیگر و از دیاری به دیار دیگر به قصد شناخت، سفرهایی به دل طبیعت، سفر به تاریخ و دروازه‌های تمدن باستان و سفر به آنسوی فرهنگ‌ها و سنت‌ها، دل به دل مردم دنیا دادن و زندگی را آموختن …

موضوع کارگاه برای من جذابیت بالایی داره. 

لینک ثبت نام


نظرات  (۴)

 من از بچگی عاشق سفر و ماجراجویی بودم و خودم رو تصور کردم که در سن 30سالگی کلی سفر رفتم و جنبه های ناشناخته ی دنیا رو کشف کردم!!
اما از یه سنی به بعد فهمیدم وقتی دختر باشی و توی ایران زندگی کنی محکومی به سفرهای خانوادگی نه چندان دلچسب!:-( و الان در سن 21سالگی نه تنها هیچ جای ناشناخته ای از این دنیا رو کشف نکردم بلکه محیط اطرافم رو هم خوب نشناختم!
راستی چرا ماه دی و خرداد برای برگزاری دوره ها و کارگاه ها و همایش ها و...ملسه!؟:-/ 
پاسخ:
من میخوام به صورت تفننی سفر کردن رو شروع کنم. فعلا نیاز دارم یه کم به ثبات برسم.
و قبول دارم که شرایط برای دخترها سخت تره. :(

کارگاه هر موقعی باشه باز بهونه میارین :D
به خدا بهونه نیست!چند روز پیش داشتم برای دوستم ماجرای یه مراسمی که میخواستم برم رو میگفتم و چجوری برنامه هام به هم گره خورده بود و...
آخرش گفت از من دور شو:-D 
اون روز این کارگاه هم دقیقا فرداش یه امتحان مهم دارم با یه استاد خفن!:-( 
پاسخ:
قیافه‌تون موقعی که دوستتون گفت از من دور شو دیدنیه! می‌تونم رو قیافه‌ی خودم تصورش کنم :))
ای بابا. همین استادا هستن که نمیذارن زندگی کنیم.
۲۶ آذر ۹۴ ، ۰۹:۱۷ محمود بنائی
من هم عاشق سفرم و از هر فرصتی برای سفر استفاده میکنم، ولی تنهایی کیف نمیده باید حداقل یک همراه داشته باشی.
پاسخ:
من دوست دارم هر دو نوع سفر رو تجربه کنم.
گاهاً در زندگی نیازه که تنهایی سفر کنی :)
به نظر من هرکی که نیومد ضرر کرد اساسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی