نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

چالش‌های جدید و گاها خنده دار

پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۵۷ ق.ظ

الان تقریبا دو ماه و نیم هست که تو یه شرکت اپراتوری مشغول به کار شدم. 

کارم خیلی خیلی زیاده و من هم شبا خسته و کوفته می‌رسم خونه. (تقریبا این مورد جز خواسته‌هام بوده :)) )

همچنین پنجشنبه ها هم سر کار میرم (تا ظهر)

اینکه کارت زیاد باشه یه خوبی داره و اون اینه که بیکار نمی‌مونی!

اما وقتی از یه حدی بالاتر بره دیگه استرس بهت امان نمیده و سخته خونسردیتو حفظ کنی

همچنین از جنبه تفریح کم میاری

الان حدود 25 تا موقعیت شغلی خالی تو شرکت داریم. مدیرا از من نیرو می‌خوان و من هم وقت کم دارم ...


الان خواسته‌م اینه که حجم کاری‌م به حالت متعادل برگرده :))

واقعا سخته ...

۹۶/۰۵/۱۲
ضیاء

نظرات  (۱)

۱۲ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۰۲ محمود بنائی
سلام
به به مبارکه :) 
شما خیلی خوشبختی که مهندس، ما علاوه بر پنج شنبه، جمعه را هم کار میکنیم، اونم 12 ساعت در روز!
اگه موقعیت شغلی خالی دارید ما را هم دریابید :) 
پاسخ:
سلام محمود جان
ممنون آقا :)
خداقوت. واقعا سخته این مدلی کار کردن.
شما تاج سری. رو چشمم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی