نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

دیرنوشته

چهارشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۵۰ ب.ظ

مهر یا آبان سال 94 بود که نوشتم رویایی دارم. از اون رویا دیگه چیزی باقی نمونده. خیلی وابسته بود به عوامل دیگه. اصن رویای من نبود. نشونه‌ش اینکه دیگه این وبلاگ به روز نشد.

اطرافیان میگن: ضیاء تو خیلی خوبی، درگیر هیجانات نمیشی، ثابت قدمی و ... این لیست رو ادامه دادن تا جایی که حس کردم بهم فحش میدن.

من چندین و چند بار با تمام وجودم حس کردم این همون چیزی هست که فکرش رو میکردم. قراره بترکونم. اما درگیر هیجانات می‌شدم.

خلاصه اینکه من هیجانی میشم، اما بروزش نمیدم. تازگی‌ها هم پوکرفیس رو زیاد می‌شنوم ...

یه حسی بهم میگه این پست رو باید وقتی 24 سال داشتی می‌نوشتی، نه الان. چرا این همه دیر کردی؟ چی فکرت رو مشغول کرده بود؟

 

۹۷/۰۴/۰۶
ضیاء

نظرات  (۱)

درود
در مورد تعریف کلمات"اطرافیان،هیجانات و ثابت قدم"مشکل دارم!
به هر حال.....
برخیز و مخور غم جهان گذران!
ایام به کام!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی