نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

دستآورد های فروردین ماه

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۰۱ ب.ظ

قرار گذاشته بودم در انتهای هر ماه، لیستی از ارزش هایی که بدست آورده ام را تهیه کنم. این لیست شاید اسمش لیست باشه اما در حد چند کلمه یا خط! اما مگه میشه معیار سنجش ارزش رو با تعداد کلمه سنجید؟! مثه اون زن خونه ای که خطاب به آقاییش میگه اون لیستی رو که نوشتم تهیه کن، اما در عین حال نگران ِ جیب اون هم هست!

روز شنبه بود که دکتر شیری روند مشابهی رو برامون ارائه کرد. گفت چیزی که می خوام بگم مهم ترین حرفه: "پنج دقیقه وقت بذارین و توی یک کاغذ بنویسین که چرا من شایسته ام؟! از هرچی خواستین بنویسین از جسم تا روح، از خوش قیافه گی تا خوش طبع بودن ... هر چی خواستین بنویسین حتی انحنای ابرو!" بعد گفت که این کار تو بزنگاه و پرتگاه های زندگی به کمک تون میاد و شما رو نجات میده!

            - ثبت نام در سمیناری که نقطه ی آغازیه برای ارزش افزونی های آینده

- نوشتن اولین تکنیکال ریپورت

  - رشد فکری قابل قبول که ناشی بوده از خوندن کتاب های جدید و پیوند آموخته هایی که از این کتاب ها داشتم با دانسته های قبلی.

 

دیروز نتایج اولیه ی آزمون دکترا رو اعلام کردند و من رتبه ای دو رقمی بدست آوردم که کوچیک نیس! البته هیچی نخونده بودم و نباید انتظار زیادی از نتیجه داشته باشم. پس تقریبا دکترا خوندن کنسل میشه. اما کارای مربوط به مصاحبه ایش رو حتما طی می کنم.

۹۳/۰۲/۰۱

نظرات  (۲)

رطبه دو رقمی بده؟!؟!؟
یعنی دکترا خوندن رو کنسل می کنی؟ همممم... هه، جوری نوشتم انگار خودم حتما می خوام دکترا بخونم و خیلی به نظرم عالیه :)))) آخ آخ آخ آخ.. من که به نظرم ضرورتی نداره و یه پروژه ی بزرگیه وقتی آدم تصمیم به انجام دادنش می گیره.
این کاری که دکتر شیری هم گفته بکنید خیلی خوبه! واقعا اعتماد به نفس آدم را بیشتر می کنه.. البته خیلی اوقات هم آدم داشته هاشو تو چنین لیستی به قصد سانسور می کنه که خیلی خودش رو خوش حال و امیدوار نکنه.. ولی کار خوبیه... خیلی!
بدرود

پاسخ:
پاسخ:
تو دکترا رتبه ی دو رقمی که من آوردم، جالب نیست!
ولی خداییش ضرورتی واسه دکترا خوندن نمی بینم.

شما هم انجام بده شیرین جان.
۰۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۴۱ باران پاییزی
به نظرم بهترین شیوه برای به نظم درآورن فکر واندیشه ست و قتی روی کاغذ آورده بشه اهداف و ارزشها برای رسیدن به اونها بهتر تلاش و پشتکار میشه به خرح داد.
به به همنشینی در جوار دکتر شیری عجیب کام آدم رو شیرین میکنه

پاسخ:
پاسخ:
البته همینطوره.
دفتری تهیه کردم که توش می نویسم اون چیزایی که قراره انجام بدم.
به جرئت میتونم بگم همه ی چیزایی که می نویسم، انجام داده می شوند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی