نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

گزارش ِ درختی از طوفان اخیر در تهران

دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۵۴ ب.ظ

گمان کنم یکی از پست هایی که با فاصله ی زمانی خیلی زیاد از وقوع طوفان ها در تهران، نوشته شده، همین پست باشه!

در زیر تعدادی از خرابی های به بار آمده توسط طوفان در دانشگاه صنعتی شریف رو مشاهده می کنین. البته خرابی ها رو فقط در درختان بررسی کردم چون جالب تر بودن.

 

زحمتی که طوفان اول کشیده: 

     درختی که در جلوی ساختمان انجمن فارغ التحصیلان زندگی می کرد به این وضع افتاده:

    در عکس فوق نهال کوچکی رو مشاهده می کنین (سمت راست تصویر) که هیچیش نشده!

    درخت زیر هم که از جا کنده شده در روبروی قسمت غربی بهداری می زیست!

    دقت که کردم دیدم این درخته خیلی بی ریشه بوده!! 

 

لطفی که طوفان دوم متقبل شدن:    

     درخت زیر روبروی بخش آزمایشگاه های قدرت دانشکده ی برق قرار گرفته بود. به بزرگی درخت دقت کنین:

     این درخت با اون بزرگیش خیلی ریشه کوچیکی داشت! اصن مثه اینکه یه ماه پیش کاشته شده باشه! 

     حالا لازمه نکته بگم اینجا؟!

     و تصویر زیر کارگرای زحمت کش رو نشون میده که در حال بستن درخت طوفان دیده با طناب به ستون دانشکده ی برق هستن! 

 

۹۳/۰۳/۲۶
ضیاء

خاطرات

نظرات  (۲)

خانه ات شبیه خانه من شد برادر :)
مبارکا باشه 
به سلامتی ایشالله
راستش من خیلی وقته به فکر این هستم که یه ارتقاع کیفیتی بدم .یجورایی تو محیط بلاگفا دیگه سر شدم ودلم به نوشتن نیست!!!
پاسخ:
ممنون! شما اولین کامنت گذار خانه ی جدید هستین!

محیط اینجا عالیه! چون قبلا واستون دعوت نامه اومده حتما پیشنهاد می کنم.
۲۷ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۹ یک عدد خانم مهندس
سلام.خونه ی نو مبارک.ببخشید دست خالی اومدم!!
اون طوفان چقد به دانشگاهتون آسیب زده !!!خداروشکر درختای خوشگل وکهن سال دانشگاه ما هنوز پابرجا هستند.
پاسخ:
سلام! 

ممنون از تبریک! دست خالی شما هم واسمون قبوله!

فک کنم این درختا دکور بودن! چون اصن به درختایی که می شناختم شبیه نبودن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی