نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

نیاز ناشناخته

بل حقیقت در حقیقت غرقه شد ~ زین سبب هفتاد بل صد فرقه شد

غم از دست دادن عمو

پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۲۴ ب.ظ

قبلاً در مورد سرطان نوشتم. گفتم که مثه کسی می‌مونه که آدم زبونش رو نمی‌فهمه.

قبلاً در مورد عموی‌ام نیز نوشته بودم. نوشته بودم که دو سال با بیماری سرطان سخت درگیر بوده و بسیار عذاب می‌کشید.

عموی پری‌بانو خوب تونست با سرطان مبارزه کنه؛ اما عموی من .... امروز صبح خبر دادند که فوت کرده.

 

+ اینجا نوشتم تا کمی سبک شم از غم از دست دادن عمو.

۹۴/۰۸/۱۴
ضیاء

نظرات  (۴)

توی این مدت همیشه که میخواستم برای مریض ها دعا کنم عموی شما هم حتما مدنظرم بود:-(
 اگه دعایی تو این دنیا مستجاب نشد،حتما تو اون دنیا میشه،شک ندارم.
غم از دست دادن رو هم 2ساله خیلی خوب میفهمم....متاسفانه این روزهای پاییزی برای منم یادآور یه غم بزرگه....
برای شما و روح بزرگوار عموتون طلب آرامش میکنم،ما هم در غمتون شریک هستیم.
پاسخ:
ممنونم پری بانو.
من هم مطمئنم که دعاهای ما برای اون دنیا هم به کار میان.
تسلیت میگم...
پاسخ:
ممنون
روحشون شاد، خدا صبر شما و خانوادش رو زیاد کنه.

پاسخ:
ممنونم. خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
تسلیت میگم.... امیدوارم خدا بهتون صبر بده
پاسخ:
ممنون. خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی